Kreatív és nem mellesleg igen költségkímélő módszert választott Marc Jacobs legújabb kampányának, a Marc by Marc Jacobs népszerűsítéséhez. A 2014-es őszi kollekció modelljeit ugyanis rajongók közül választotta ki a tervező, méghozzá a Twitteren és az Instagramon keresztül. A jelentkezéshez mindössze egy mutatós fényképet kellett feltölteni a #castmemarc hashtag-gel, ezek közül válogatták ki a legjobbakat a márka profi szakemberei. Összesen 70,000 modell-ambíciókkal rendelkező divatfanatikus versengett a lehetőségért, közülük most a kilenc legjobb kapta meg a lehetőséget, hogy Marc Jacobs legújabb ruhadarabjait népszerűsíthesse.
„Jó ötletnek tűnt Instagrammon castingolni, mert ez most nagyon modern és menő. Azt szerettük volna, ha a kampányból fiatalság és energia árad… hogy friss legyen és visszaadja a kollekció szellemiségét.” – magyarázza Jacobs
A színességet az is megerősíti, hogy a rajongókból lett modellek a világ minden tájáról érkeztek, Dél-Koreától egészen Ausztráliáig. Ez az új fajta, fiatalos és változatos irány új utat jelölhet ki a márka történetében. Az elkészült fotósorozat hivatalosan a Teen Vouge augusztusi számában fog debütálni.