Suki Waterhouse csábos tekintete népszerűsíti a Burberry szemsminkeit

2014. október 15.
A mindössze 22 éves Suki Waterhouse őzikeszemei tekintenek vissza ránk a Burberry új sminkkollekciójának kampányáról.


A bájos brit szépség az elmúlt időszakban már volult a Burberry kifutóján, egy hollywoodi filmszerepet is megcsípett magának és még edzőcipőket is tervezett. Suki Waterhouse ezúttal a Burberry új szemsmink kollekciójában villantja ránk ártatlan, bájos tekintetét.

A szépségiparba nem is olyan rég belekóstoló Burberry ezúttal természetes hatású, mégis hangsúlyosszemöldököt ígérő szemöldökceruzával, és a szem kihangsúlyozását célzó szemceruzával és szempillaspirállal rukkol elő. A vadiúj termékek a márka sminkmester tanácsadója, Wendy Rowe égisze alatt születtek meg, azzal a szándékkal, hogy fiatalos és természetes szemsminket lehessen készíteni velük. „Az új Burberry termékekkel egyszerűen és természetesen lehet a nagyobb szemek illúzióját megteremteni.” – magyarázza Rowe. „A pillák kiemelésére kétféle új szempillaspirált fejlesztettünk ki, mindkettővel kicsit más hatást lehet elérni.”


Suki modellkarrierje akkor indult, mikor az alig 16 éves lány szépségére felfigyeltek egy bárban. Azóta a brit modell már olyan márkák termékeit népszerűsítette, mint a Marks and Spencer, a Swatch, a H&M vagy a Pepe Jeans.


Itt pedig egy exkluzív videó a kampányról: