Az eredetiség védjegye – Újrakezdő nők, példaértékű élettörténetek

2013. július 22.

Miért támogatja a PANDORA a Marie Claire Az Újrakezdésért – Kampány a Nőkért 2010 kezdeményezését?

Mert a PANDORA filozófiája, hogy minden nő egyedi, és minden nő izgalmas élettörténetet hordoz – olyan történeteket, amelyeket érdemes megosztani másokkal, és amelyek a világ bármely pontján élő társaiknak példaértékű lehet. Az egyszerű sikerélményektől az egész életutat meghatározó történetekig minden élmény arra hivatott, hogy megosszák, hogy elmeséljék őket. A PANDORA üdvözli a Marie Claire kampánykezdeményezését, amelynek keretében rengeteg magyar nő nemcsak példaképre és új ambíciókra találhat, de megoszthatja a személyes történetét is – és szerencsés esetben támogatást is nyer az álmai további megvalósításához.

Közös értékek
Ahogy a PANDORA, úgy a Marie Claire filozófiája is, hogy biztassa és támogassa is a magyar nőket, hogy merjék megvalósítani az álmaikat, hogy legyenek képesek a legnehezebb helyzetekben is erőt meríteni, új célokat találni, és kitartóan küzdeni is a sikerért. Hogy tudjanak és akarjanak hinni magukban, és ezt a magabiztosságot ki is tudják fejezni.
A PANDORA is azt vallja, hogy a sokszínűség érték, az egyéniség kibontakoztatása és a saját stílus megtalálása pedig minden nő életében alapvető fontosságú. Nincs önmegvalósítás bátorság és céltudatosság, de leginkább az egyéniség vállalása nélkül. Minden nő más, minden élettörténet izgalmas és megismételhetetlen, tele példaértékű fejezetekkel, amelyeket jó megosztani egymással. A PANDORA karkötőkön lévő Momentek, charmok mérföldkövei a nő életének – a célja elérésére fordított energiáját, sikerét, küzdelmének, munkájának gyümölcsét és a siker örömét fejezik ki.
A PANDORA alapelve is, hogy teret kell adni a különböző stílusoknak: a sokféleség, a kreativitás, a forma- és színgazdagság nemcsak gyönyörködtetnek, de inspirálnak is. Magunkhoz és másokhoz is közelebb visznek, elfogadóbbá és nyitottabbá tesznek. Ahogy az elmesélt élettörténetekből is erőt meríthetnek mások, fogódzókat vagy akár új szempontokat találhatnak egy-egy nehezebb életszakasz megértéséhez. A Marie Claire pályázatának nem titkolt célja részben éppen ez: hogy a saját sikertörténetünk, a saját erőfeszítéseink, merész döntéseink és bátorságunk jó példával szolgálhassanak mindenkinek, aki éppen elakadt a magánéletében, a karrierjében, és kész arra, hogy továbblépjen.

Az újrakezdés szimbóluma
A Pandora ékszermárka díjazza az eredetiséget, és vallja, hogy a sokszínűség érték. inspirációja a kreatív egyéniség, ezért minden, a Marie Claire az Újrakezdésért – Kampány a Nőkért 2010-re beadott érvényes pályázat mellé egy Újrakezdés karkötőt ad ajándékba ezüst charmmal.

Az ÚJRAKEZDÉS fontossága napjainkban talán aktuálisabb, mint valaha. A magunkba, a saját belső erőinkbe és értékeinkbe vetett hit új fejezetet nyithat az életünkben. Ez a PANDORA-t viselő nők – leggyakrabban karkötővel azonosított – filozófiája, üzenete.

Az 1982 óta elismert, dán PANDORA a nőies és időtálló ékszerek tervezője. A nemzetközi divatvilág meghatározó szereplőjeként a PANDORA ma 40 országban megtalálható, globális ékszermárka.  www.pandora.net[1]

[Marie Claire, 2010. december]

References

  1. ^ www.pandora.net (www.pandora.net)

‘),