Magyar biokozmetikumok Európa élvonalában

Central Médiacsoport Zrt.

Nemzetközi elismerést vívtak ki a magyar fejlesztésű mySPIRIT skincare biokozmetikumok azzal, hogy megnyerték a European Health and Spa Award legjobb kozmetikai innovációjának járó nagydíját. Torhosi Tündével, a termékcsalád fejlesztésében résztvevő Blue Diamond díjas spa- és wellnessmenedzserrel beszélgettünk biokozmetikumokról és arról, mi köze van a horoszkópnak a kozmetikai kezelésekhez.

Magyar biokozmetikumok Európa élvonalában

Mit gondol, mi különbözteti meg a mySPIRIT skincare termékeket a versenytársaktól, mi győzte meg ennyire a szakmai zsűrit?

Nagyon sok kritériumnak kellett eleget tennünk. A döntésben biztosan fontos szerepet játszott, hogy a kozmetikumok összetevőinek több mint 95 százaléka ellenőrzött biotermelésből származó növényi alapanyag. Ezen kívül rengeteg társadalmi és szociális kötelezettségvállalásnak tesz eleget cégünk, ezt szintén figyelembe veszik. Különösen büszkék vagyunk a termékek megjelenésére, a címkétől elkezdve az üvegtégelyig törekszünk az igényes külsőre.

Milyen gyorsan hatnak ezek a kozmetikumok?

A mi krémjeink már néhány kezelés után elérik a hatásukat: feszesítenek, ápolják a bőrt, elodázzák az öregedés jeleit, mindezt természetesen. A díj elbírálásánál egy bécsi mesterkozmetikus tesztelte a termékeket, ő is megerősítette a látványos hatást.

Pontosan mire számíthatnak, akik igénybe veszik a kozmetikai kezeléseket?

Ez egy személyre szabott kezelés, csillagjegyek szerint különböző illatú illóolajokat használ a kozmetikus. A csillagjegyek egyben bolygóállást is jelölnek, amelyhez kötődik egyfajta rezonancia, amely hozzákapcsol minket a négy fő elem (levegő, tűz, víz, föld) egyikéhez. A horoszkóp segíti a megfelelő illatkompozíció kiválasztását, a kellemes illat pedig segít ellazulni a kezelés alatt.

Fotó: SpiritOne Creatice Agency

Melyik a kedvenc terméke?

Az én kedvencem a babáknak készült termékcsaládunk, amely tartalmaz fürdőkrémet, testápoló olajat, testápoló krémet és védőkrémet. Fontos, hogy egyik terméke sem irritálja a babák bőrét, a fürdőkrém pedig nem habzik. Ezen kívül elsősorban nőknek gyártunk termékeket, de férfiaknak is készítünk például borotválkozás utáni szereket. Termékeinket egyébként már a kiemelt gyógyszertárakban is megtalálhatják.

Fotó: SpiritOne Creatice Agency

Mit tart a cégük legnagyobb erősségének?

Különösen büszkék vagyunk arra, hogy ez egy 100 százalékig magyar cég. A beruházók, a fejlesztők, a dolgozók is magyarok, a gyártónk a kecskeméti Biola Biokozmetikai Kft. Így valóban elmondhatjuk, hogy magyar biokozmetikumok nyerték el ezt a nemzetközi elismerést.

Szólj hozzá te is!

Kapcsolódó cikkek

Még több Szépség