Az elfogadás a legszebb „look”

2019. április 10.
Az idei év legszívhezszólóbb szépségkampánya számunkra az amerikai Nordstrom áruházláncé, amelyet a smink, hajápoló, wellness és arcápoló termékeket külföldről gyakran rendelők talán jól ismernek. A brandkampány üzenete „An Open Mind Is the Best Look”, vagyis nincs is szebb "look", mint az elfogadás.

Nem épp tipikus kampány, illetve szépségkampány a Nordstromé, de biztosan emlékezetes. Azt üzeni, hogy mennyire fontos, hogy a külső mögött a belsőt is lássuk, és persze elfogadjuk, befogadjuk.

A márka a fő kampányvideót, és a szépségosztály filmkockáit is ugyanahhoz a mottóhoz szabta: An Open Mind Is the Best Look.

A 2019-es évben ahelyett, hogy szettekre, vagy konkrét szépítő arckrémekre, sminktermékekre mentek volna rá, inkább az elfogadást, az előítéletektől mentes látásmódot, az önkifejezés szabadságát (természetesen akár sminken, vagy éppen ruhákon keresztül is) népszerűsítik a jelenetekben. Mindezt tucatnyi átlagos, vagy éppen extrém, mindenesetre nagyon különböző karakterrel – köztük kedvencünkkel az otthon is színpadi sminkben, és díva szettben időző, majd szunyókáló nagymamával.

A rövidebb szépségvideó mellé előzetesként mutatjuk a komplett brandvideót is, csak az üzenet érthetősége és persze a teljesség kedvéért. A kettő együtt működik ugyanis igazán…

Beauty videó: