A francia márka a 8 ünnepi múzsa kiválasztásával azt szerette volna érzékeltetni, hogy az ikonikus „szempillaspirál, amely valamennyi nő számára megfelelő, életkortól, etnikai hovatartozástól és bőrszíntől függetlenül.” Ebben az évben a 15. évforduló alkalmából a márka egy limitált csomagolású Hypnôse szempillaspirállal is előrukkolt. Az ünnepi csomagolást a szempillaspirál mélyfekete textúrája ihlette.
Egy kis történelem
2004-ben a Lancôme bevezette az első építhető intenzitású szempillaspirálját a Hypnôse maszkarát, amely napjainkra a nők kedvenc szempillaspiráljává vált. Születése óta a legkeresettebb spirálok egyike, amelynek elképesztően magas az átlagos értékelése, egész pontosan 4.8. A szülinapos emellett rengeteg szépségdíjat nyert, így aktív rajongóiként nem is csodálkozunk, hogy minden 36 másodpercben eladnak belőle egyet a világon.
Behozhatatlan előny?
Na, de nézzük, mi mindenért is szeretjük. Az egyedülálló kefe, az egyedülálló formula és az egyedülálló csomagolás triójából kezdjük az elsővel. A formula és annak előnyei változatlanok maradtak a 15 év során, a Hypnôse egy építhető spirál, így testreszabható intenzitást érhetünk el vele. Emellett 8-szor nagyobb volument ad és elválasztja a szempillákat egymástól.
Egyedülálló technológiáját (SoftSculpt ™ formula) a hajápolás inspirálta: jojobaolajat és B5-vitamint tartalmaz, amely megerősíti és védi a szempillákat. Az eredmény? Krémes formula, mely lehetővé teszi a rétegezést a pillák kiszárítása nélkül.