Az Idôle egyébként már augusztus 22. óta elérhető az üzletekben, de a különleges Lancôme-bevezetés a legnagyobb a márka háza táján az idén, ezt pedig a bemutatkozó parti nagyszabású jellegén is érezhettük. A különleges külsejű parfümhöz Budapest legforróbb, és eleganciában is felzárkózó helyszínét választották. A nemrég felújított, leginkább egy mini-kastélyra hajazó, gyönyörű kerttel körülölelt Haris Parkban mutatkozott be a márka új büszkesége.
Nők a fókuszban
Az exkluzív illatbemutató rendezvényen a nőket helyezték középpontba. Az elegáns eseményen Epres Panni, Dobó Ágnes, Szilágyi Szilvia és Muszula Tímea Lancôme-nagykövetek mellett a hazai hírességek kiemelkedő női alakjait, véleményvezéreit is ott láthattuk. A nőiség, illetve a nőiesség került fókuszba a műsor kapcsán is: a partit a Magyar Állami Operaház balett-táncosai az Idôle finomságát idéző kecses produkcióval nyitották. A rózsás dekorációt a Laura Virág biztosította, az egész éjjel tartó zenéért pedig a hazai minimál zenei szcéna éllovasa, DJ Mahogany felelt.
Sokoldalú parfüm
A háromféle újratölthető kiszerelésben érkező (25 ml, 50 ml, 75 ml) meseszép parfüm kívül-belül különleges, ahogyan az arca – az Eufória sorozatból megismert – Zendaya Coleman is kifejezetten sokoldalú tehetség.
Az új, pézsmás-ciprusos-virágos illatot három női parfümőr alkotta meg: Shyamala Maisondieu, Adriana Medina és Nadège Le Garlantezec. Fenntartható forrásból származó, kizárólag a Lancôme számára készített ispartai rózsaszirom-esszencia és Franciaországban termesztett százlevelű rózsa ragyognak fel az illatban olyan jegyek mellett, mint a bergamott, körteakkordok, indiai jázmin grandiflorum, valamint egy új, “letisztult és ragyogó” akkord.
De nézzük, mitől is olyan különleges az Idôle illat külseje? Az üveget az építész és ipari dizájner, Chafik Gasmi tervezte. Az Idôle üvege 15 mm szélességével a világon az egyik legkeskenyebb. Ez a finom részlet egy szigorúan geometrikus szerkezetet és az ideális arányokat hangsúlyozza. A bevezetés a Lancôme számára is óriási mérföldkő.
Pirkhoffer Tímea, a L’Oréal Magyarország Luxuscikk divíziójának kereskedelmi igazgatója a következővel nyitotta meg a fogadást: „Hosszú idő után most újra megrendezésre kerülhetett egy nagyszabású Lancôme esemény. Ezt a 84 éves múltra visszatekintő márkát a hölgyek sok évtizede a szépség szakértőjének tartják, nem véletlenül, hiszen a márka védjegyei az exkluzív, kiváló minőség, illetve a könnyed, francia elegancia és báj, melyek a kozmetikumoknál és a kommunikációban is megjelennek. A nők ez alatt a 84 év alatt folyamatosan megújultak. A Lancôme igyekszik ezeket a változásokat állandó figyelemmel követni és adaptálni, hogy a lehető legmegfelelőbb módon teljesítse a nők vágyait. A változások eredménye egy új illat bevezetése 2019-ben, mely a kortárs nőiesség jelképe. A siker új jövőképe, amely a nőket inspiráló személyiségekké alakítja.”