A márkától megszokhattuk, hogy a friss, lendületes irányt kedvelik nemcsak illatok, de márka nagykövetek és kampányarcok terén is. A Boss Alive parfüm esetén sem tértek le erről az útról, a kampányhoz és az illat megszemélyesítéséhez egészen figyelemreméltó négyes sztárcsapatot hívtak egybe.
A kampányban a modern, sokoldalú Boss nő megjelenítése volt a cél, és a négy hírességet elnézve a gondtalan, magabiztos és inspiráló egyéniségek kiválasztása egészen sikeres volt. A csapat csupa tehetséges fiatalból áll. Emma Roberts színésznő, Laura Harrier színésznő (a Pókemberből is ismerhetitek), a közel 40 milliós Instagram-követővel bíró brazil színésznő, Bruna Marquezine és Chloe Bennet amerikai színésznő, aki anno a The Nightlife című sorozattal vált ismerté.
A kampányban vállalt szerepükkel arra igyekeznek sarkallni a nőket világszerte – ahogyan az illat üzenete is ez -, hogy higgyenek önmagukban, hódoljanak a szenvedélyüknek és alakítsák saját sorsukat.
4 színésznő, 4 vélemény
“Színésznőként megszoktam, hogy egy-egy karaktert alakítok, így üdítő, hogy most magamat adhatom a kampányban. A forgatás alatt nagyon magabiztos voltam, és ez a lehető legjobb érzés a világon.” – Emma Roberts
“A kampány minden tehetséges résztvevőjével különleges volt együtt dolgozni, mivel sok közös van bennünk, mégis annyira különbözőek vagyunk. A fiatal nők megtalálják bennünk azt, akire felnézhetnek és magukra ismerhetnek.” – Chloe Bennet
“Imádom, ahogy a kampány ábrázolja a nők világát, kiemelve a nők közötti cinkosságot és barátságot.” – Bruna Marquezine
“Nagyon jó dolog egy olyan kampány részesének lenni, amiben teljes mértékben nők a főszereplők. Rajongok az új ötletekért, amit a kreatív, innovatív erők összefogásával alkottunk.” – Laura Harrier