A bejelentés már csak azért is különleges, mert ez az első alkalom, hogy a Hollywoodban is sikeres, sőt nemzetközi szinten is befutott színésznő egy parfümhöz adja az arcát. Az igaz, hogy Marion Cotillard nem újonc a divatház termékeinek és kreációinak használatát illetően, karrierje kezdete óta hű a Chanelhez.
A vörös szőnyegen többek között Chanelben láthattuk a Jean-Pierre Jeunet Hosszú jegyesség című filmje 2004-es bemutatóján, ahogyan Olivier Dahan Piafjának 2008-as bemutatóján is. A márka új nagykövete tényleg nem hétköznapi tehetséggel és szépséggel megáldott színésznő. Világszerte belopta magát a filmkedvelők szívébe Édith Piaf megformálásával, ezért a szerepéért egyébként nem csak Oscar-díjjal tüntették ki, hanem César, Golden Globe és BAFTA elismerésekkel is a legjobb színésznő kategóriában.
A nemzetközi elismerések csak még további lehetőséget jelentettek számára a legismertebb rendezőkkel való további együttműködésre, így a Chanel új arca olyan nevekkel dolgozhatott együtt, mint Jacques Audiard, James Gray, Christopher Nolan, Ridley Scott, Steven Soderbergh és Leos Carax, de fiatal, még csak feltörekvő tehetséges művészekkel ugyanilyen lelkesen vállalkozik, néha rizikósabb kimenetelű közös filmes projektekre.
Éppen ezért a hiteles, elkötelezett imidzset teremtő, és a természetes francia szépséget tökéleteses megtestesítő Marion Cotillardot nagy öröm ebben a számára teljesen új szerepben is viszont látnunk, és részünkről mi már alig várjuk az első filmkockákat. Az új kampányt egyébként egyelőre a következő hónapokra ígéri a Chanel, visszaszámlálás indul…