Rihanna copywriter a saját szépségbrandjében

2020. április 29.
Újabb nagy lépésre szánta el magát Rihanna. A sztár egy közelmúltbeli interjúban mesélt arról, hogy a 2017-ben elindított Fenty márkája hamarosan arcápolási termékekkel egészül ki. Azt is elárulta, hogy a cégben copywriterként is tevékenykedik.

Az alig hároméves Fenty óriási durranás volt a szépségiparban, amikor is 2017-ben az énekesnő útjára bocsátotta a márkát egészen széles, 40 árnyalatban kínált alapozócsaládjával.

Persze azt már akkor is sejtettük, hogy Rihanna nem csupán az alapozók színválasztékán szeretne javítani nemzetközi szinten; hamarosan érkeztek az egyéb sminktermékek, és most az énekesnő hivatalosan is bejelentette, hogy arcápolási vonallal egészül ki a márka.

A brit Vogue-nak arról mesélt, hogy már javában dolgozik saját bőrápolási vonalán. Igaz, nem adta meg a bevezetés pontos dátumát, de azt már most is lehet tudni, hogy küszöbön áll a 2019 márciusában bejegyzett Fenty Skin debütálása. Az Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegy Hivatalában a gyógyszeres és nem gyógyszeres bőrápolási, szappan, testápolási és személyes testápolási termékekre jegyezték be akkoriban az almárkát.

A hivatalosan londoni lakos Rihanna egyébként nyíltan beszélt arról, hogy nem könnyű fába vágta a fejszéjét a bőrápolási területtel. „A bőrápolás maga az igazság. Vagy működik, vagy nem. Itt aztán nincs mit rejtegetni.” Arról is mesélt, hogy nemcsak a tervezésben vesz aktívan részt, hanem a kommunikációjában is. Egész pontosan copywriterként tevékenykedik a cégben, ami magában foglalja a termékek, árnyalatok pontos leírását és a terméknevek kitalálását.

„Hiába van hatalmas csapatom, ha egyszer nem feltétlenül gondolom azt, hogy pontosan az én hangomon szólnának. Úgy érezném, mintha csalással próbálnék valamit úgy eladni, ami mögé nem tudok teljes vállszélességgel odaállni” – tért ki arra, hogy miért olyan fontos számára, hogy valóban ilyen mélységig részt vegyen az alkotási folyamatokban.

Láttad már?

Fotó: Getty Images