A legjobb alapanyagokat ígéri Rihanna a krémjeiben elérhető áron

2020. július 28. |

Korábban már beszámoltunk nektek RiRi újabb nagy dobásáról, a várhatóan napokon belül debütáló Fenty Skinről. Az énekesnő bemelegítésként egy videót is feltöltött a YouTube-csatornájára, amiben az új arcápolási kollekciójáról mesél.

Az énekesnő 2017-ben állította pályára a Fenty nevet viselő alapmárkáját, amit a divatvonal után egy egész sor dekorkozmetikai termékkel egészített ki. Az alig hároméves Fenty az alapozókínálatot akarta megreformálni, és óriásit szólt a szépségiparban. 40 árnyalatban kínált alapozócsaládja mellett rengeteg egyéb sminkszer sorakozik már fel, most pedig jönnek az arcápolási család újdonságai, amiket RiRi nagy erőkkel promotál is az utóbbi hetekben.

A szépségcégében a sztár – ahogyan azt egy Vogue-interjúban is elárulta – copywriterként tevékenykedik, de természetesen az arcát is adja a neve és a szövegezési munkássága mellett. A Fenty Skinnek nagyon erősen meg is alapozott, folyamatos kommunikációval és a zenei karrierje visszaszorításával. Most már ráadásul azt is tudjuk a YouTube-csatornájára – majd az Instára is – feltöltött videónak hála, hogy a várva várt bőrápolási vonala, a Fenty Skin július 31-én debütál.

Rihanna a videóban azt is elmeséli, hogy mi adta a „Fenty Skin mögött álló inspirációt”. Mesélt kicsit az alapanyagok terén tanúsított maximalizmusáról, de kitért arra is, hogy miért must-have termékek szerinte a háromtagú arcápolási vonala tagjai minden bőrtípus számára.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

THE NEW CULTURE OF SKINCARE. @fentyskin drops July 31st exclusively on fentyskin.com! Sign up at fentyskin.com for early access to cop it before the launch 🙌🏿

FENTY BEAUTY BY RIHANNA (@fentybeauty) által megosztott bejegyzés, Júl 17., 2020, időpont: 7:01 (PDT időzóna szerint)

„A bőrápolással kapcsolatos múltam elég összetett” – vallotta be a 32 éves énekesnő, hozzátéve, hogy helyenként olajos, máshol pedig száraz a bőre. Az állandó utazás pedig még jobban kikészíti a bőrét. Ennek fényében a legjobb, minőségi alapanyagok felhasználása mellett a célja olyan formulák kifejlesztése volt, amelyek megoldást nyújtanak minden bőrtípus számára. „A Fenty Skin megalkotása nagy kihívás volt. De tudjátok, hogy szeretem a kihívásokat” – mesélte a sztár a videóban, leszögezve, hogy az elérhető ár ugyancsak fontos volt számára.

„Olyan termékeket akartam készíteni, amelyek jobbak, mint bármi, amit valaha próbáltam, vagy amellyel valaha találkoztam, vagy amely jelenleg a piacon van, és csak összezavar.” A maximalizmusához nem is fér kétség, és a szándékához sem: szuperhatásos, zseni alapanyagokkal felturbózott arcápolókat akart megalkotni, elérhető áron. Azt, hogy mennyiért, és mit is pontosan, a július 31-én kezdődő online vásárlás megindításakor tudhatjuk meg.

Láttad már?

Rihanna copywriter a saját szépségbrandjében

Rihanna copywriter a saját szépségbrandjében

Újabb nagy lépésre szánta el magát Rihanna. A sztár egy közelmúltbeli interjúban mesélt arról, hogy a 2017-ben elindított Fenty márkája hamarosan arcápolási termékekkel egészül ki. Azt is elárulta, hogy a cégben copywriterként is tevékenykedik.

Fotó: Getty Images

Szólj hozzá te is!

Még több Szépség

Férfiakra szabott bőrápolási rutin, avagy a férfi bőr titkai bőrápolási rutin

Férfiakra szabott bőrápolási rutin, avagy a férfi bőr titkai

100%-os afrikai vajak kiszáradt bőrre 100%-os vaj

100%-os afrikai vajak kiszáradt bőrre

5 egyszerű manikűr, amit magunknak is megfesthetünk egyszerű körmök

5 egyszerű manikűr, amit magunknak is megfesthetünk