Rihanna új zene helyett helyett arckrémjeivel akar milliárdos lenni

2020. július 08. |

Azt, hogy az énekesnő valami nagy dobásra készül az arcápolási szektorban is, tudjuk egy ideje, az viszont friss hír, hogy a 9. stúdióalbumának kiadását is halasztja a Buff Ryder néven bejegyzett bőrápolási márkája kedvéért.

A The Sun brit napilap szerint a 32 éves Rihanna úgy döntött, hogy a zene helyett most a divatra és a kozmetikai iparra fókuszál, ebben ugyanis most „több pénz van”. Az énekesnő, aki 2016 óta nem adott ki albumot, állítólag kevésbé látja vonzó pénzkereseti forrásnak az albumkiadást, koncertezést, különösen a COVID–19 vírus teremtette időkben.

A lap szerint „Rihanna határozatlan időre jegelte kilencedik albumát. A szépségpiacon szeretne dollármilliókat keresni az új bőrápolócsaládjával, amelyet a Fenty Cosmetics termékcsalád mellé álmodott meg.” A fehérneművonala nagy siker, és Rihanna úgy érzi, most kell ütnie a vasat, míg forró, azaz szépség téren is fel akar zárkózni a nagy mogulok közé. A kozmetikai szektor pedig úgy látszik, tényleg dübörög, legalábbis egyes hírességeknek. A napokban Kanye West gratulált a közösségi médiában feleségének, Kim Kardashiannak a lassan állítólag 1 milliárd dollárt érő szépségbirodalmához, de ugyanezen család fiatalabb tagja, Kylie Jenner is karcolgatja a milliárdos határt (igaz, a Forbes magazin ezt már kétségbe vonta).

RiRi arcápolási tervei

Az énekesnő 2017-ben elindított Fenty márkája hamarosan egy egész sor arcápolási termékkel egészül ki. Az alig hároméves Fenty óriásit szólt a szépségiparban, amikor Rihanna útjára bocsátotta a brandet egészen széles, 40 árnyalatban kínált alapozócsaládjával. A szépségcégében a sztár egyébként tényleg „nyakig benne van”, azt is elárulta egy Vogue-interjúban, hogy a cégben copywriterként tevékenykedik. Az Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegy Hivatalában a gyógyszeres és nem gyógyszeres bőrápolási, szappan, testápolási és személyes testápolási termékekre jegyezték be az énekesnő új almárkáját.

A hivatalosan londoni lakos Rihanna egyébként nyíltan beszélt arról, hogy nem könnyű fába vágta a fejszéjét a bőrápolási területtel. „A bőrápolás maga az igazság. Vagy működik, vagy nem. Itt aztán nincs mit rejtegetni.”

Láttad már?

Rihanna copywriter a saját szépségbrandjében

Rihanna copywriter a saját szépségbrandjében

Újabb nagy lépésre szánta el magát Rihanna. A sztár egy közelmúltbeli interjúban mesélt arról, hogy a 2017-ben elindított Fenty márkája hamarosan arcápolási termékekkel egészül ki. Azt is elárulta, hogy a cégben copywriterként is tevékenykedik.

Fotó: Getty Images

Szólj hozzá te is!

Még több Szépség

Így vasalják a szakállukat a hipszterek hajformázó

Így vasalják a szakállukat a hipszterek