Rihanna új zene helyett helyett arckrémjeivel akar milliárdos lenni

2020. július 08.
Azt, hogy az énekesnő valami nagy dobásra készül az arcápolási szektorban is, tudjuk egy ideje, az viszont friss hír, hogy a 9. stúdióalbumának kiadását is halasztja a Buff Ryder néven bejegyzett bőrápolási márkája kedvéért.

A The Sun brit napilap szerint a 32 éves Rihanna úgy döntött, hogy a zene helyett most a divatra és a kozmetikai iparra fókuszál, ebben ugyanis most „több pénz van”. Az énekesnő, aki 2016 óta nem adott ki albumot, állítólag kevésbé látja vonzó pénzkereseti forrásnak az albumkiadást, koncertezést, különösen a COVID–19 vírus teremtette időkben.

A lap szerint „Rihanna határozatlan időre jegelte kilencedik albumát. A szépségpiacon szeretne dollármilliókat keresni az új bőrápolócsaládjával, amelyet a Fenty Cosmetics termékcsalád mellé álmodott meg.” A fehérneművonala nagy siker, és Rihanna úgy érzi, most kell ütnie a vasat, míg forró, azaz szépség téren is fel akar zárkózni a nagy mogulok közé. A kozmetikai szektor pedig úgy látszik, tényleg dübörög, legalábbis egyes hírességeknek. A napokban Kanye West gratulált a közösségi médiában feleségének, Kim Kardashiannak a lassan állítólag 1 milliárd dollárt érő szépségbirodalmához, de ugyanezen család fiatalabb tagja, Kylie Jenner is karcolgatja a milliárdos határt (igaz, a Forbes magazin ezt már kétségbe vonta).

RiRi arcápolási tervei

Az énekesnő 2017-ben elindított Fenty márkája hamarosan egy egész sor arcápolási termékkel egészül ki. Az alig hároméves Fenty óriásit szólt a szépségiparban, amikor Rihanna útjára bocsátotta a brandet egészen széles, 40 árnyalatban kínált alapozócsaládjával. A szépségcégében a sztár egyébként tényleg „nyakig benne van”, azt is elárulta egy Vogue-interjúban, hogy a cégben copywriterként tevékenykedik. Az Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegy Hivatalában a gyógyszeres és nem gyógyszeres bőrápolási, szappan, testápolási és személyes testápolási termékekre jegyezték be az énekesnő új almárkáját.

A hivatalosan londoni lakos Rihanna egyébként nyíltan beszélt arról, hogy nem könnyű fába vágta a fejszéjét a bőrápolási területtel. „A bőrápolás maga az igazság. Vagy működik, vagy nem. Itt aztán nincs mit rejtegetni.”

Láttad már?

Fotó: Getty Images