Nem kérdés, hogy a közösségi médiát leginkább kihasználni és jól használni tudó generáció a fiatalabbak közül kerül ki, de a milleniál korosztályos jelző nem feltétlenül dönti el helyettünk, sikeresek lehetünk-e az adott digitális platformon. Az Y nemzedék (1980 és 1995 között születettek) előtti időkre visszanyúlva, egészen a baby boomerekig (a II. világháború után születettek), egyre több csillag fénylik ki, és különösen igaz ez a divat mellett a szépség területére.
Grece Ghanem
Egész sor 50 pluszos, izgalmas és értékes profil sorakozik már az online térben, lájkokra és követésre várva, így azoknak, akik a saját, érettebb korosztályukban keresgélnek, is van lehetőségük pár szépségtrükköt, tippet ellesniük, de azoknak is érdekes felület lehet az ötödik x-en túllépő influenszerek profilja, akik fiatalabbként előre lesnének, és még időben begyűjtenék a később rájuk váró szépséggondokra a lehetséges megoldásokat. A digitális nagyfogyasztó fiatalok mellett végre egy-két márka is nagyobb teret és figyelmet biztosít a baby bommerek számára, ami tekintve, hogy 12-szer akkora vagyonnal bírnak, mint milleniál társaik, és egyre nyitottabbak az e-kereskedelem felé, nem tűnik rossz lépésnek.
Kik a nagy 50 pluszosok?
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Lyn a világ legnépszerűbb luxusmárkáival dolgozik együtt, így például a Hermès Beauty-val, a La Prairie-vel vagy a Dior Parfumsszel. A szponzorált utazások, posztok viszont egy feltétellel jöhetnek szóba nála: nem használhatják az anti-aging szót. A szigorú kritériumnak „köszönhetően” állítása szerint több száz lehetőségtől esett el a mintegy 750 ezer Instagram-követővel bíró influenszer, de nem bánja.
Az ötvennyolc éves Angie Schmitt, 850 ezer követővel rendelkezik, akikkel a YouTube-on a Hot and Flashy csatornáján keresztül kommunikál, nem mellesleg pedig a Curology márkanagyköveteként is tevékenykedik.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A személyi edző Grece 550 ezer követővel dicsekedhet, online tevékenysége pedig főleg a divatra fókuszál, igaz, a beautyvonal sem marad ki a felületeiből.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Schellea három éve hozta létre YouTube-csatornáját, a Fabulous over 50-t, és azóta az ausztrál youtuber 1 milliós rajongótábort épített fel, főleg a 45–65 közötti korosztályból. Csatornáján szépség-, divat- és wellnesstartalmat találhatunk, olyan márkák felbukkanásával, mint a The Ordinary, MAC, Nars vagy a Charlotte Tilbury.
Forrás: Glossy.co Fotó: Getty Images