Kiderült, mi a magyarok kedvenc szépségmárkája idén

2020. július 20. |

Alig egy éve indult útjára a Cosmetify Index, máris itt van az első negyedéves jelentésük. A legforróbb kozmetikai trendeket összesítő felmérésben rengeteg izgalmas nemzetközi adat van idén is, köztük a beautyvilág feltörekvő arcai és a magyarok jelenlegi kedvenc szépségmárkája is.

A kozmetikai piac bugyrait és az abban uralkodó trendeket feltérképező Cosmetify Index viszonylag friss hajtás, de mindenképp érdekes. 200 márkát összesítenek évente a befutók között, mindezt olyan tényezők alapján, mint a közösségi médiás követőszámok, a márka iránti elkötelezettség, a Google-keresések és még sok egyéb szempont figyelembe vételével.

A széles körű felmérésben kitérnek az aktuálisan „vezető” márkákra, a legnagyobb befolyással bíró influenszerekre, a feltörekvő social mediás arcokra, a legnagyobb követést elérőkre, de teret adnak a legnépszerűbb fenntartható márkáknak és bemutatják a különböző országok vezető szépségmárkáit is. Utóbbi téren így már azt is tudjuk – legalábbis az első negyedéves adatok alapján – hogy 2020 eddigi hazai kedvence az Yves Rocher. Ez egyelőre nem is akkora meglepetés, tekintve, hogy az előző negyedévi adatok szerint, vagyis a tavalyi év végén szintén a francia márka jött ki győztesként.

Ami pedig a nemzetközi influenszereket illeti, legutóbb Huda Kattan vitt mindent, akiről már mi is beszámoltunk nektek, mind magazinos, mind online cikkeinkben. A platformját saját sminkes branddel is erősítő influenszer, üzletasszony nagyon erősen tartja a pozícióját, és az állandóan megújuló kollekcióival még mindig a dobogó legfelső fokán áll a sminkmárkák között. Mögötte a mostani adatok szerint ott sorakozik az Anastasia Beverly Hills és MAC.

Világszinten 2020-ban eddig a legtöbben az Yves Rocher márkára kerestek rá, ezután pedig a legtöbben a The Body Shop és a ColourPop nevét pötyögték be a klaviatúrán.

Influenszerek terén James Charles, Bretman Rock és a már említett Huda Kattan vezet, a fenntartható márkák között pedig a The Ordinary a kozmetikai piacon a nagy kedvenc. A végére pedig egy nem túl meglepő extra infó, hogy az index szerint a 2020-as év mindent vivő kozmetikai terméke az antibakteriális kézfertőtlenítő gél.

Olvastad már?

Kanye West saját sminkekkel jön ki

Kanye West saját sminkekkel jön ki

Úgy látszik, ragadós a családi példa a Kardashian-klán környezetében, Kim Kardashian férje, Kanye West ugyanis saját szépségmárkát indít Yeezy Cosmetics néven. Az amerikai rapper szűkebb családjában jó pár szépségmárka nagyot futott már...

Szólj hozzá te is!

Még több Szépség