Még fel sem ocsúdtunk Adam Driver zseniális új Burberry-parfümkampányának hatása alól, máris érkezik a kettes vágányon egy hasonlóan nagyszabású kreatívval megáldott új illatkreáció – ezúttal a Guccitól. A kampány arca a zeneiparban az unalom és a kiszámíthatóság szöges ellentéteként jegyzett Miley Cyrus, akit az olasz márka egy kis anime-kezelésben részesített az új parfüm bevezetése alkalmából.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Az eredmény szinte meseszerűen szép lett: a Petra Collins forgatta és rendezte kampányfilmben Cyrus a lassan ikonikussá váló mulletjével virít. (A mullet egyébként hol a világ legcikibb, legbénább hol épp a legmenőbbként jegyeznek…) Na és persze a Guccira jellemző, töméntelen virág most sem maradhatott el. Mindez egy makulátlan frizurájú uszkárral, pihe-puha kiscicákkal, egy rózsaszín tengerparti ház álomszerű kertjében történik.
A képsorok végére mindez átcsap egy látványos animébe, olyanba, hogy öröm nézni, ahogyan állítólag még nagyobb öröm „illatozni” az új Florát… „A #FloraFantasy –vel önmagad lehetsz. Egyikünk sem egy összetevőből áll. Mindegyikünkben különböző jegyek vannak, vannak köztük finomabbak és vannak merészebbek is. Pont, ahogy a Gucci Flora Gorgeous Gardeniában!” – írta körül pár tömör mondatban, mi a közös nevező benne és az új illatban, amit egyébként a Gucci ház kreatív igazgatója, Alessandro Michele „szokatlan, érzéki és intenzív” jelzőkkel illetett.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A parfümöt Amerikában augusztus elejétől kizárólag a Sephorában árulják, országosan pedig októbertől. Arról, hogy itthon mikor lesz elérhető, még nincsenek hírek…
Forrás: The Cut