Lassan tényleg minden második híresség beszáll a szépségiparba, hogy saját márkájával hódítsa meg a szépülni és fiatalodni vágyókat. Selena Gomez, Victoria Beckham, Jennifer Lopez és Jessica Alba után a várandós Rosie Huntington-Whiteley is saját szépségmárkával debütált.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Rose Inc. augusztus 20-án mutatkozott be az Instagramon, és egészen pontosan kilenc bőrápolási terméket, sminktermékeket, ecseteket és újrahasznosítható kozmetikai korongokat tartalmaz. A termékek nemcsak azt a glamúr kisugárzást ígérik, ami a szupermodell védjegye, de az övéhez hasonló pattanásos bőrt is gyógyítják.
„Az egész felnőttkoromat végigkísérték a pattanások, ezért már tizenhat éves korom óta azon vagyok, hogy kitaláljam, mit tehetnék ellenük” – vallotta be a modell, aki az évek során rengeteget kutatott, hogy aztán rátaláljon arra az AHA tonerre és hidratáló szérumra, ami rövid időn belül látványos változást hozott. A Rose Inc. termékek formulái etikusak, melyek alapját saját fejlesztésű, biológiailag megtervezett növényi anyagok és biztonságos szintetikus összetevők adják.
A termékek ára 25 és 100 dollár között mozog.
Forrás: Glossy Fotók: Getty Images