Egzotikus japán arcmaszkok és közös tiltakozás az állatokért

2021. szeptember 06.
A szépségpiac tényleg állandó mozgásban van, ahol új márkák és szuper kezdeményezések sokasága is felbukkan az állandó, szezonális új kollekciók és izgalmas termékújdonságok erdejében. Lássuk, hogy a héten milyen újdonságról nem érdemes lemaradnotok.

Mentsük meg a kozmetikumok állatkísérlet-mentességét Európában!

Sajnos nem épp rózsás hír, hogy a kozmetikumokon és a kozmetikumok összetevőin végzett állatkísérletek régóta fennálló tilalma veszélybe került. Öröm az ürömben, hogy a fennálló helyzetben két nagy szépségmárka is gyorsan lépett, a PETA-hoz, a Cruelty Free Europe-hoz, a HSI-hez, a Eurogroup for Animals-höz és az ECEAE-hez (összesen 100 tagszervezetet képviselnek 26 EU-tagállamból) csatlakozva, hogy sürgősen mozgósítsanak 1 millió európai polgárt. A Dove és a The Body Shop közös célja ezzel, hogy megmentsék a kozmetikumok állatkísérlet-mentességét Európában. Ha neked is fontos ügy ez, írd alá az európai polgári kezdeményezést, ezzel „követelve, hogy az Európai Bizottság ne szegje meg ígéretét egy olyan Európáról, amelyben az állatok már nem szenvednek és nem halnak meg a kozmetikumokért”. A linket itt találod: savecrueltyfree.eu/. Párizsban és Berlinben Nina Valkoff falfestő figyelemfelkeltő munkájával népszerűsítik az összefogást, alább mutatjuk is a berlini verziót.

szepseg-hirek-markak

Titokzatos japán kultúra pakolásba ágyazva

Legyél Japán, a dizájn vagy a szépségápolás, netán mindhárom rajongója, nagy eséllyel tetszeni fog a Mitomo maszkszériája, amely nemrég landolt kifinomult termékeivel Magyarországon. Nem épp megszokott beauty csomagolás, inkább egyfajta vizuális élmény, tényleg maximalista hozzáállás összetevők és minőség terén, szóval, ha az arcbőr egészségére és szépségére fókuszáló újdonságokra vadászol, mérd fel a japán márka szériáját. Cseresznyefavirág, aloe, méhpempő, csak néhány fő összetevő a gyönyörű csomagolású, és persze „Made in Japan” arcápoló szérumok, pakolások és hidratálók sorában.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Active Line Beauty Ltd. (@mitomo.eu) által megosztott bejegyzés

Az ásványvíz erejével

Érdekes, hazai kötődésű új szépségmárka is startolt a napokban az itthon elérhető, a természetes platformon induló szereplők között. A Vízangyal termékpalettája nem épp szerény, hidratáló testápolók, kézkrémek, frissítő tusfürdők, szappanok és kollagénes italok is szerepelnek, a közös bennük pedig a formulát erősítő Szentkirályi ásványvíz. Ami pedig a bőrápoló készítményeiket illeti, a formuláik a kiszáradt bőr mindennapos ápolását kezelik az ígértetek szerint nagyon szépen. „Az ásványi anyagokon kívül ureatartalmuknak köszönhetően növelik a bőr víztároló képességét, shea vaj-tartalmukkal ápolják a száraz, irritált bőrt, szőlőmagolaj összetevőik pedig elősegítik a bőr regenerálódását.” És, hogy a végére még egy piros pont jöjjön, az allergénmentes illatanyagú termékek 50%-ban újrahasznosított csomagolással és 100% vegán összetételben készülnek.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

@vizangyal_beauty által megosztott bejegyzés

Láttad már?