A luxusbrand rajongóinak nagy eséllyel karácsonyi ajándékként is elment volna egy hasonló kaliberű jó hír, de azért évkezdésnek is szép húzás… A Chanel N°1 néven új, átfogó kozmetikai vonallal jött ki, benne csupa arcápolási gyönyörűséggel, parfümmel és dekortermékkel. A márka – egyébként fenntartható – újoncainak formulája 97%-ban természetes eredetű összetevőkből áll fel, a húzónév közöttük pedig nem más, mint Coco Chanel egykori nagy favoritjának számító japán kamélia (red camellia) kivonat.
Maga az összetvő természetesen zseniális, nem is spórolt vele a Chanel a korábbi arcápolási nagyágyúiban sem. Antioxidáns, bőrnyugtató hatással bíró alapanyaggal felturbózott bőrápolókat például öt fronton teljesítő hatással állítja a francia luxuscég pondra. Küzd a ráncokkal, a pórusok láthatóságával, táplál, feszesít és ragyogóbbá teszi a bőrtónust.
De nem csak a nők fő bőrproblémaköreire ad látványos választ az új vonallal a Chanel, hanem egy, manapság megkerülhetetlen elvárásnak is eleget tesz. Az új N°1 kollekció ugyanis a fenntarthatóság elvét figyelembe véve született meg. A márka csökkentette a tégelyek, üvegek súlyát, a csomagolás izmos része, 80%-a üveg, és készültek újratölthető tégelyekkel is.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Drámaian lecsökkentették az egyszer használatos műanyag csomagolási részeket, és amiért extra piros pont jár, leszámoltak a belső papír használati utasításokkal, a termékeken pedig organikus nyomdafestéket vetnek be. Igazi szép, tiszta újév kezdés!
Fotó: Chanel