Lady Gaga még 2018-ban indította el kozmetikai termékcsaládját, a Haus Labst (korábbi nevén Haus Laboratories), amihez akkoriban kizárólag az Amazonon keresztül lehetett hozzájutni. Június 9-től a beauty termékcsalád értékesítése átkerült a Sephorához, amaivel olyan hírességek szerződtek már le, mint Selena Gomez a Rare Beauty, Scarlett Johansson a aThe Outset és Gwen Stefani a Gxve Beauty brandjével. A Haus Labs azon túl, hogy vegán és cruelty free, hozza Lady Gaga feltűnő stílusát, futurisztikus formák, bátor színek, új logó és csomagolás fogadja a rajongókat.
A termékek a Sephora és a HausLabs weboldalán lesznek elérhetőek, és minden egyes vásárlást követően 1 dollár a Born This Way Foundation számlájára folyik be, ami Lady Gaga saját nonprofit szervezete, amellyel rászoruló fiatalokat támogat.
„A Haus Labsnál a művészet mindenkié, és senkinek sem kell bántania a bőrét vagy feláldoznia elveit és értékeit azért, hogy kiváló termékek révén tudja kifejezni önmagát” – írta közel 53 milliós Instagram-oldalán az énekesnő, és azt is elárulta, azért dolgozik, hogy minél több ember tapasztalhassa meg, mit jelent a felszabadult önkifejezés.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: Graziamagazine Fotó: Getty Images