A szívünknek egyik legkedvesebb történése a tavaszi szépséghírek között egy magyar vonatkozású szépségmárka rajtvonalhoz állása. És hogy miért is fogadtuk vastapssal a Palean indulását? Egyrészt mert mindig is nagy örömmel karoltuk fel a magyar alapítású szépségmárkákat, és mutattunk be inspiráló hazai beauty szereplőket a szektorból, másrészt, mert ebben az esetben az alapítói kör is kicsit rendhagyóbb az eddig megszokottaktól.
Tóth Brothers – Szépítés a tőzeggyógyiszap erejével
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Palean márkát három fiútestvér hozta létre egy több évtizedes kutatásra épülő családi örökség folytatásaként. „2014-ben mi hárman, fiútestvérek elhatároztuk, hogy családi hagyatékunkat, a nagyapánk több évtizedes kutatómunkájának eredményeként a Hévíz környéki tőzeggyógyiszapról szerzett felbecsülhetetlen értékű tudást továbbfejlesztjük és hasznosítjuk” – meséli Bálint, Levente és András, akik hosszú évek kitartó munkájának eredményeként létrehoztak egy egyedülálló formulát, amely lehetővé teszi a tőzeggyógyiszap natúrkozmetikumokban történő felhasználását.
Küldetésük, hogy a nagyapai életművet folytatva széles körben elérhetővé tegyék a Hévíz környéki tőzeggyógyiszap természetes ősi erejét, jótékony hatását modern technológiákkal ötvözve.
Erős és gyönyörű haj
A haj a nő éke, módot ad az önkifejezésre és erősíti önbizalmukat, ami az élet minden területére kihat. A kemoterápiás kezelés mellékhatásaként kihulló haj lelkileg is nagy terhet ró a mellrákkal küzdő nőkre, csorbítva saját nőiességükbe vetett hitüket. Szuper hír a tavaszi szépséghírek között szerintünk, hogy a probléma állandó fontosságát szem előtt tartva a Pantene Pro-V újra elindította az #ErősÉsGyönyörű kampányát az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület támogatására. Közös céljuk kiemelni a korai felismerés fontosságát, és persze ugyanígy cél a figyelem felhívása az emlőrákkal kapcsolatos tudnivalókra. Az egy hónapos kampány során emellett a márka „fizikailag” is igyekszik a mellrákkal küzdő betegek mellett állni, és segíteni a parókához jutásukat. Márpedig a minőségi parókák beszerzése nem olcsó, amit a betegség során felmerülő egyéb költségek mellett nem mindenki engedhet meg magának. Ebben nyújt segítséget az Erős és Gyönyörű kampány, amely 2024. február 26 – április 5 között a Rossmann üzlethálózatán keresztül a márka minden eladott terméke után 50 forinttal támogatja a mellrákkal küzdő betegek parókához jutását.
Zárszóként pedig jöjjön egy adat: Magyarországon az emlőrák minden nyolcadik-kilencedik nőt érint élete valamelyik szakaszában. A rendszeres önellenőrzés, a szűrővizsgálatokon történő részvétellel jelentősen növelhetjük a betegséggel való sikeres megküzdés esélyét, ezért tényleg fontos, hogy ne halogassunk, ne hanyagoljuk a szűréseket.
„Kozmetikum salátabár” – bőrápolás növényi kivonattal
Köszöntsd a tavaszt ragyogó formában, és ünnepeld a Föld óráját stílusosan, azaz minél természetesebb módon való szépüléssel. Ebben a hónapban egy sereg növényi alapú bőrápolót állít csatarendbe a szépségszektor. Ahogyan fontos, hogy minél több zöldséget fogyasszunk, úgy érdemes külsőleg is támogatni a bőrünket a zöldségalapú bőrápoló kozmetikumokkal, amelyekből a Notino is egy egész flottát állított össze. Íme, egy recept a tökéletes tavaszi szépségkoktélhoz. Végy egy adag Kiehl’s alkoholmentes, uborkás és gyógynövényes tonikot, majd add hozzá a HAAN újratölthető répás kézkrémjét. A keveréket fűszerezd meg a Holika Holika Juicy Mask Sheet Tomato frissítő maszkjával és egy csipetnyi Elemis Superfood Vital Veggie maszkkal, végül pedig mindezt öblítsd le a Holika Holika aloe verás Soothing Essence vízálló fényvédőjével.
Fotó: Getty Images