Magyar szépségmárkák: családi vállalkozások sikere

2024. május 06.
A hazai szépségmárkák mindig is közel álltak a szívünkhöz. Különösen szerethetőek a következő bőrápoló termékcsaládok, amelyeket családi inspiráció, összefogás, valamint egy-egy alapanyag vagy szépítő módszer iránti rajongás hívott életre.

A Varga családdal az édesanya ismertette meg az illóolajokat, és mind közül a levendula lett az, amely felforgatta az egész família életét. A gerincsebész édesapa a munkája során is használni kezdte, és olyan sok pozitív tapasztalatot gyűjtött vele, hogy levendulatermesztésbe, majd -olajkészítésbe fogott. A fantasztikus minőségű, saját lepárlású illóolaj mára egy egész bőrápoló termékcsaládot és egy izgalmas magyar szépségmárkát inspirált – a Créem fejlesztése a kisebbik lányuk, Melinda kezdeményező- és szervezőkészségének, lelkesedésének köszönhető. „Mi magunk teljes mértékben vegyszermentes életet élünk, és a Visz községben lévő birtok levendulaföldje sem látott kemikáliát, ezért is ennyire hatásos az illóolajunk” – meséli Melinda.

Levendulaszerelem

A levendulaolaj-alapú kozmetikumcsalád fejlesztése komoly változást hozott Melinda életébe. „Egy ilyen tiszta illóolaj a testre és a lélekre is olyan pozitívan hathat, mint semmilyen nyugtató. Én épp akkor ismerkedtem meg vele, amikor a legnagyobb szükségem volt rá, egy komoly mélypontról hozott a felszínre, és előhívta a magabiztosabb, rendszerezettebb énemet. Azt éreztem, hogy ennek a jótékony tulajdonságnak hírét kell vinnem – egy prémiumminőségű, százszázalékos tisztaságú, orvosilag minősített illóolajat tartalmazó kozmetikumcsalád formájában, amelyben olyan mennyiségben van jelen ez az összetevő, hogy annak valóban pozitív, terápiás hatása legyen.”

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

CRÈEM (@creemorganics) által megosztott bejegyzés

És hogy mitől annyira szerethetőek a Créem kozmetikumok és maga ez, a magyar szépségmárka? A magas minőségű alapanyagok, a minősített eljárások, a környezetbarát csomagolóanyagok mellett rengeteget számít az, hogy a család keze munkája kíséri végig őket – a levendulaföldtől egészen a postázódobozig. „Olyan termékeket készítünk, és vállalkozásként úgy működünk, ahogy az a családunk számára magától értetődő: fontos a bizalom, az átláthatóság és az odafigyelés, a külső és a belső értékek egyaránt. Jó érzés úgy vezetni egy céget, hogy maximálisan megbízhatok a partnereimben, hiszen ők a családom.”

magyar-szepsegmarkak

Harmadik generációs szépség

A Harangvölgyi a magyar szépségmárkák között kiemelkedő helyet és sikereket ért el. Három budapesti és egy vidéki szépségszalon, a lenyűgöző HV kozmetikai termékcsalád, egy saját fejlesztésű kozmetikai készülék és nagyratörő tervek a holisztikus anti-aging területén – Harangvölgyi Anna családjában generációk óta öröklődik a szépségápolás iránti szenvedély.

„A nagymamám mesterfodrász volt, anyukám kozmetikus, mindketten saját kozmetikumokkal dolgoztak. Óvoda, iskola után én a kozmetikában kialakított kis kuckómban babáztam, játszottam. Figyeltem, ahogy anyukám a kertben termett gyógynövényekből saját receptúrákat állít elő, később én magam is besegítettem a kozmetika működtetésébe. És bár közgazdasági egyetemen tanultam tovább, mellette végeztem a kozmetikusképzést is – és az utam végül ide vezetett.”

A Harangvölgyi szalonokban egyszerre van jelen az egyszerűség, a természetes alapanyagok és módszerek tisztelete és szeretete, valamint a high-tech eljárások használata. „Amikor elkezdtem a kozmetikában dolgozni, az anyukám mellett egy plasztikai sebész lett a mentorom, aki bevezetett az anti-aging világába. Neki is köszönhetően – a piacot jócskán megelőzve – már több mint húsz éve foglalkozunk biostimulációs kezelésekkel, ebben találtam meg a szenvedélyemet.”

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Harangvölgyi Institute (@harangvolgyi_institute)

Az a nyugodt tudatosság, ami Annából árad, lehet az egyik titka a sikerének. „A családi gyökerek komoly elkötelezettséget és elszántságot adnak nekem, és az is jó, hogy a szakmai kérdésekről bizalmasan tudunk beszélgetni. A központjainkba járók számára nagyon is érezhető ez a családiasság, mert a szervezetünk része ez a gondolkodás. Nálunk hosszú évek óta természetes, hogy organikus tisztítószereket használunk, figyelünk a vízfogyasztás minimalizálására, a termékeinknél nincsenek felesleges csomagolóanyag, és a saját tervezésű kozmetikai eszközünk, a MagiqSkin fejlesztésének középpontjában is az állt, hogy ne legyen elhasználódó alkatrésze. A bevezetés előtt szigorú tesztelési folyamaton mennek át mind a kozmetikumaink, mind a kezeléseink, azt valljuk, hogy ez a lelkiismeretesség kifizetődő.”

Fotó: Marie Claire – Archív

A teljes cikk, további magyar szépségmárkákkal a Marie Claire 2024/2-es lapszámában jelent meg!