A thaiföldi Khao Kheow Open Zoo állatkertben született állatkertben törpe víziló, Moo Deng hatalmas sikert aratott a közösségi médiában, ezen belül is a TikTokon.
Milliók kíváncsiak rá virtuálisan, sok ezren pedig élőben is igyekeznek el-elcsípni a cuki Moo Deng életének egy-egy pillanatát, legyen bármilyen nehéz is bejutni a hirtelen internetes szenzációvá vált törpe víziló otthonául szolgáló állatkertbe. A legszebb az egészben, hogy a zabálnivaló törpe víziló sminktrendeket is ihletett, egészen pontosan a víziló pirosítótrendet.
Watch on TikTok
Nem csoda, hiszen az üveges bőrű, zabálnivalóan édes, rózsaszín arcú törpe vízilóbébi tökéletes múzsa a kreatív ihletforrások után vadászó szépségtartalom-készítők számára. A pofija halvány rózsaszín árnyalatát idéző trend sikere a gyakorlatban a fiatalos megjelenésének és a játékosságnak köszönhető. Igaz, Moo Deng manapság jól csengő neve is sokat nyom a latban. Mary Victor, egy szingapúri sminkoktató úgy nyilatkozott, hogy a víziló pirosítótrendet a szinte poros, púderes hatás jellemzi, ami határozottan egyedivé teszi.
Watch on TikTok
A cél itt a sminkes mozdulatok során Moo Deng üveges hatású, látszólag pórusmentes bőrét és púderes, rózsaszín pofiját megidézni. A trendet követő beauty influenszerek világos rózsaszín pirosítókkal, fényes bőrrel és szürke tónusú ajkakkal igyekeznek megteremteni a vízilóbaba játékos szépségét saját sminkjükön keresztül.
A mintegy 3,9 millió követővel bíró felhasználó, Meicrosoft folyékony pirosítóval és szürke szemhéjfestékkel mutatta meg videójában a saját víziló pirosítótrend-trükkjeit, amit több mint 7,9 millió alkalommal nézték meg.
A Sephora thaiföldi Instagram-profilja sem maradt ki a víziló pirosítótrend-mániából, olyan pirosítókat ajánlva a követőinek, amelyekkel a Moo Denget jellemző lágy rózsaszín ragyogást könnyen elérheti bárki.
Watch on TikTok
Watch on TikTok
Forrás: Business Insider, fotó: Tiktok