Újabb jótékony kampány – a reggeli selfie

2014. október 13.
Az UNICEF legújabb kampányához egyre több sztár csatlakozott, hogy felhívják a figyelmet a szíriai menekült gyerekek nehéz helyzetére.

A jeges öntögetés után újabb kampány ütötte fel a fejét a közösségi oldalakon. Ezúttal nem kell hideg vizet zúdítanunk a nyakunkba, elég, ha egy reggeli selfie-t készítünk magunkról, és pénztárcánkhoz mérten adományozunk az UNICEF-nek bizonyos összeget. Így szeretnék „felébreszteni a világot”, hogy fogjunk össze és segítsünk a több mint 6,5 millió szíriai menekült gyereken és családon.

Ha elkészült rólunk a reggeli selfie, posztoljuk Instagramon, Twitteren vagy Facebookon, adományozzunk, de ne felejtsük el használni a #wakeupcall hashtaget. Számos sztár, Liam Neeson, Naomi Campbell és például Heidi Klum máris csatlakozott a felhíváshoz.

Naomi Campbell

Michael Bublé

Heidi Klum

Elizabeth Banks

James Franco

Beyoncé

A Szíriában dolgozó fotóriporterről, a 25 éves Nour Kelze-ről itt olvashatsz!