Anne a Bolon szemüvegmárka 2017-es kampányában
Szünetet tartani a Twitterezésben, leállni az Instagrammal, Facebook-elvonó. Egyszerre hangzik nevetségesen és ijesztően, de vitathatatlanul szükséges – ezt mindenki tudja, anélkül, hogy újra belemennénk a mobilfejű, elmagányosodott emberek rémképét vizionalizáló közösségimédia-démonizálásba.
Anne Hathaway – mint olyan sok mindent – ezt is egyszerűen és elegánsan oldotta meg: új évi köszöntésében összefoglalta tavalyi évét és hálát adott kisfia születéséért, majd a szép üzenetet azzal zárta, hogy bizonytalan időre búcsút int a közösségi médiának (egészen pontosan az Instagramnak és a Facebooknak).
A közösségi médiában való jelenlét mostanra újfajta lelki betegségeket okozó teher lett, hiszen aki nincsen fent Instagramon vagy Twitteren, az valójában nincs is – épp ezért fontos a színésznő kiállása is. Hathaway bebizonyítja, hogy nem ciki egy kis időt kérni, letenni kicsit a posztolás sokszor igenis nyomasztó feladatát, és mindezt anélkül, hogy számon kellene kérni rajtunk, „akkor mégis mit csinálunk helyette?”. Pihend ki magad, Anne, és csak akkor nyisd meg az instát, ha tényleg van hozzá kedved!
Fotók: Profimédia – Red Dot