Julia Roberts egy teljes éjszakát töltött egy üzletbe zárva

2018. október 15.
“Julia harisnyái.” Az elmúlt években annyira erőssé vált a kapcsolat a hollywood-i sztár, Julia Roberts és az olasz harisnyamárka között, hogy a vásárlók már csak így emlegetik a Calzedonia termékeit.

Julia idén egy új epizóddal tér vissza a kedvenc Calzedonia üzletébe, ahol ismét felejthetetlen és vidám pillanatokat tölt el. Egy véletlen folytán a színésznő egy teljes éjszakát tölt az üzletben az imádott harisnyái társaságában. Természetesen nem tud ellenállni a kísértésnek és – ha már így alakult – felpróbálja a teljes kollekciót.

Az új epizódot Alex Richanbach, egy fiatal hollywoodi tehetség rendezte, az operatőr, Daniel Moderrel karöltve. Mint mindig, a színésznő most is sztárként tündököl, aki képes a különböző területeken megcsillogtatni tehetségét és rajongást kiváltani minden generációból. Ő a Calzedonia nő megtestesítője: energikus, pozitív és mindig egyedi, akit mindenki imád, legyen akár nő, akár férfi. A TV és web kampány Magyarországon december elejétől lesz látható.

A Calzedoniával közös projekten túl, Julia Roberts egy új kalandra is vállalkozott, mely túlmutat a tőle már jól megszokott nagyjátékfilmeken. Karrierjében először a TV sorozatok népszerű világában láthatjuk viszont, a Homecoming című sorozat 10 epizódjában. A pszichológiai thriller kizárólag az Amazonon lesz elérhető 2018 novemberétől.