Görög Zitát is elérte a dubajicsoki-őrület, ami az elmúlt hónapokban egész Európát meghódította. A háromgyermekes édesanya éppen Abu-Dzabiban nyaral a családjával, és ha már a híres/hírhedt csoki hazájába látogatott el, muszáj volt megkóstolnia a világszerte népszerű pisztáciás édességet. A nagy pillanatot és az első benyomását Görög Zita videón is megörökítette.
„Kicsit későn, de engem is utolért a dubajicsoki-láz. Rengeteg változatot találtunk itt, szinte az összeset megvettük, amelyek 2000-10 000 forint között mozognak. Annyira izgatottak voltunk, hogy még a taxiban nekiálltunk kóstolni. Minden az arcomra van írva: ez nem az, amit eldugnék a gyerekek elől” – mondta Görög Zita, nem rejtve véka alá nem túl kedvező véleményét.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A dubajicsoki-őrület 2024-ben robbant be a köztudatba, miután a TikTokon egy influenszer, Maria Vehera bemutatta ezt a különleges csokoládét. A dubaji csokoládé eredetileg egy brit-egyiptomi vállalkozó, Sarah Hamouda alkotása, aki a Fix Dessert Chocolatier név alatt álmodta meg ezt a különleges édességet. A csoki különlegessége a vastagabb töltelék és a különleges összetevők, mint a pisztácia, amelyek a hagyományos csokoládéktól eltérő ízélményt kínálnak.
Az új trend futótűzként terjedt, az édesség rajongói Európa-szerte ostromolták az üzleteket – Magyarországra nem sokkal karácsony előtt érkezett meg az őrület.
A dubaji csoki ára rendkívül borsos, egy táblát 2000-10 000 forint között árulnak a boltok.
Fotó: Central Archiv