Csak rád vár a saját balatoni villád!

2018. augusztus 08.
Balatoni kilátás, jacuzzi a kertben, ringatózás a függőágyban és kézműves kávé a magasparton. Eddig talán csak álomképnek tűnt, de PandArte megmutatja, hogyan lehetsz te is a részese.
Csányi Kata és párja egy külföldi utazásuk során álmodták meg azt a világot, ahol a korszerű kényelem és a természetben nyugvó harmónia találkozik egymással. Ehhez a legjobb helyszínt Balatonkenesén találták meg, így 2017-ben meg is nyitotta kapuit a Kenese-völgye Villahotel, közel Budapesthez, de távol a város zajától!

Ezekben a villákban nagyon kényelmesen el lehet férni, mi is vittük most magunkkal anyukámat, hiszen 8 vagy 10 főnek is van hely bőven! A csendes, nyugodt környezet tökéletes helyszín családi, baráti összejövetelekre, romantikus hétvégére, de különböző táboroknak, workshopoknak és csapatépítő tréningeknek is… legközelebb például Baba – mama jógatábort tartanak majd itt! Kata azt is mesélte, hogy a szülők szeretik náluk ünnepelni a gyerekek szülinapját, de olyan is volt, hogy lány- vagy éppen legénybúcsúra érkeztek a fiatalok!

Nem véletlenül nyújt ilyen sokszínű lehetőséget ez e hely, hiszen a villák mindegyike teljesen új és jól felszerelt, sőt, még privát jacuzzi és grillező is van minden kertben! Tényleg mindent megtesznek azért, hogy a saját villádnak érezhesd a helyet. Ja, és a házi kedvenceknek sem kell otthon maradniuk, hozhatjátok magatokkal, hiszen a Kenese-völgye Villahotel kutya- és cicabarát!
A legjobb az egészben, Katáék vendégszeretete mellett, hogy itt nem csak a Balaton miatt érzed a természet energiáit, hanen a dombok, magas löszfalak, fák és kisállatok miatt is. Vannak mókusok, harkályok, sünik, róka, télen őzike, lent a recepciónál a kis tónál pedig békák, halak is. Ármint a tó, a fa játszóház, a homokozó és a függőágy kötötte le a leginkább!
A part kocsival könnyen megközelíthető, nagyobb gyerekkel gyalog sincs messze, a strand tele van játékokkal, a fitness parkot pedig még le se fotóztam. Én egyedül csak egy kis homokos vízpartot hiányoltam, mert nekünk úgy könnyebb Árminnal, de egyébként más strand is közel van, csak úgy, mint a jó kis gasztrohelyek!

Mi oda meg vissza voltunk például a The Rusty Coffe Boxtól Balatonakarattyán, a Kisfaludy sétányon, ahol az egyik legszebb kilátás nyílik a Balatonra a magas partról. Minden reggel ott ittuk meg a kávénkat és majszoltuk el a kis sütinket ebben a gyönyörű panorámában… életre szóló élmény. És vissza lehet menni a naplementére is, csak mi nem értünk soha vissza… Ami késik, nem múlik!

Visszatérve Kenesére kipróbáltuk a Pörc Bisztrót, ami eléggé húsos hely, de szerencsére van isteni vegaburgerük és grillezett sajttáluk is, ezeket kétszer is beburkoltuk. Ja, és a kávé itt is finom!
Egyik este kipróbáltuk a Spoon il Mercato éttermet, ami szintén Balatonakarattyán van ( 8 perc Kenesétől ), igazi olasz hely, de nem akármilyen! Olyan, mint egy külön kis olasz város, elképesztő nagy, tele finom olasz kajákkal és egy nagyon menő gyerek játszófaházzal.

Volt, hogy átruccantunk ebédelni Siófokra a Mala Gardenbe, de nagy vágyam, hogy idén nyáron teszteljük az első vegán étteremet a Balatonon, ez a VeganeetaHome Balatonalmádiban. Nagyon kedvező fekvése van Balatonkenesének, mert tényleg maximum 50 perc Budapesttől, ha pedig leértél, sok hely könnyen elérhető onnan.

Közel van a Balatoni bob pálya, kalandpark, játszóház, sok strand, lehet vitorlázni, gyalog- és kerékpártúrázni. A Kenese-völgye Villahotel egész évben nyitva van, érdemes figyelni a Facebook-oldalukat, mert mindig kitalálnak valamit a vendégeknek: ősszel például ismét Halloween partival lepik meg a gyerekeket és szülőket, de terveznek különböző főzőtanfolyamokat, vacsorákat és társas esteket is. Mi nagyon szeretjük szezonon kívül is a Balcsit, úgyhogy biztosan meglátogatjuk még a majdnem saját kis villánkat Kenesén!