Dua Lipa az YSL legforróbb kampányában

2019. szeptember 03.
Júniusban beszámoltunk nektek arról, hogy az énekesnő az YSL Beauté új illatnagykövete lett, most pedig a márka legforróbb idei parfümújdonságát mutatja be. Szeptember 20-án érkezik a boltokba, a neve pedig találóan Libre.

Az Yves Saint Laurent háza táján tényleg nagyon különlegesnek számít új illatuk debütálása, és nem csak azért, mert az egyik legfelkapottabb aktuális zenésznek számító, londoni születésű Dua Lipát kérték fel reklámarcnak. A márka egyenesen „az év legforróbb bevezetéseként” említi a magyarországi boltokba szeptember 20-án érkező virágos illatú újdonságot.

Az Yves Saint Laurent Libre EDP (28 900 Ft 50 ml) messze túlmutat egy hagyományos kis virágos kompozíción: a szabadság ikonikus illatát próbálták a parfüm megálmodói üvegbe zárni. Ezen a ponton már pontosan értjük mi is, miért éppen Dua Lipa állt kamerák elé, hogy megjelenítse számunkra a szabad, független „nőt”, akinek az új, lazán szexi virágos illat szól.

Érdekes egyébként, hogy a virágos mivolta ellenére valahol a maszkulin és a feminin közötti vonalon egyensúlyozik meseszépen az illat. Egy biztos, nem egy könnyen bedobozolható, sablonos illatról van itt szó, szóval tényleg méltó arcra leltek Dua Lipa személyében.

„Vakmerősége miatt nagyon magaménak érzem ezt a kampányt. Kiállok annak fontossága mellett, hogy legyünk magabiztosak, erősek és kitartóak, hogy ne alkudjunk meg azzal kapcsolatban, hogy kik vagyunk, mit teszünk és miben hiszünk, hogy legyünk mindig büszkék arra, amit csinálunk, és úgy érzem, hogy mindezt nagyon jól megtestesíti az Yves Saint Laurent új illata mögött rejlő filozófia.”