A Zarától már megszokhattuk, hogy rendre különleges módon hirdeti termékeit: fotóztak már ruhát víz alatt; nadrágot, amit egy „szellem viselt”, és kabátot, amit fordítva vett fel a modell. A brand a jelenlegi krízisre is gyorsan és szokatlan megoldással reagált, abból az alapgondolatból indult ki, hogy nemcsak a vásárlók, de a modellek is karanténban vannak, nem tudnak a Zara spanyolországi központjába utazni, ahol alapesetben a fotózások zajlanak; így arra kérték őket, készítsék el a reklámfotókat maguk – a telefonjaikkal, otthoni környezetben. Az eredmény több mint jó, hiszen a képek tökéletesen visszaadják, hogyan néz ki egy-egy ruha a hétköznapi viselet – például kávézás, zenehallgatás – során.
A fotók a Zara összes új termékét bemutatják, a kollekcióból kiderül, idén a fehér kapja a főszerepet, újra divatba jön a garbó, a vastag szövetből gyártott ingek, a magas derekú nadrágok pedig továbbra is „tartják magukat”. Bár az üzletek továbbra is zárva tartanak, az online rendelés továbbra is zavartalanul működik.
Kattints a fotóra a galériáért!
Zara az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: Metro
Fotók: Zara