Az IKEA és a Puma után megérkezett a Levi’s® idei Pride kollekciója is, melynek jelszava a „Use Your Voice!”, és maximális önkifejezésre bíztat. A kampány különlegessége, hogy a márka iO Tillett Wright fotóssal dolgozott együtt a Self Evident Truths nevű projekten, amely 10 000 olyan embert dokumentált, akik orientációjukat nem heteronormativnak írták le.
A ikonikus farmermárka a kollekció bevételeinek a 100%-át az OutRight Action International kapja, ez a szervezet világszerte az LMBTQ+ emberek jogaiért dolgozik.
Támogatják azokat is, akik kiállnak az egyenlőség mellett, és akik a haladást, a pozitív változást sürgetik a közösségükben. Ebben az évben a kollekció egyszerre bátorítja és ünnepli azokat, akik hallatják a hangjukat, hogy megváltoztassák a világot.
A kollekcióban található számos póló szivárványszínű márkalogóval és a Use Your Voice felirattal van ellátva. Az ikonikus Trucker farmerdzsekit indigóval mosták, illetve batikolt technikával festették, a hátoldalát pedig egy hímzett Use Your Voice felirat díszíti.
A Levi’s® a Pride 2020 kollekció értékesítéséből származó nyereség 100%-át az OutRight Action International számára ajánlja fel. A márka már második éve együttműködik ezzel a szervezettel, és reméli, hogy képes megmutatni a marginalizált emberek történeteit, és gondoskodik arról, hogy mindenkinek joga van ahhoz, hogy büszke, szabad és látható legyen, függetlenül attól, hogy ki ő és hogy kit szeret.