Ezzel a döntésével a milánói székhelyű divatház azokat a helyi üzleteket szeretné támogatni, amelyek az olasz kreativitás lelkét adják – de nincs lehetőségük olyan hírnévre szert tenni, mint a Bottega Venetának (ami magyarul annyit tesz, hogy velencei üzlet).
A luxus divatház az ünnepi időszakban tizenkét olasz üzlet termékeit értékesíti a boltjaiban, a weboldalán, a hírleveleiben. Így kerül a Bottega Veneta kirakataiba a Pastificio Martelli tészta, az Enza Fasano kerámiák és az Olio Vanini olívaolaj.
„Az elmúlt napokban bárki észrevehette, hogy a kollekciónk nem látható, és hogy a logónk és a termékeink nem jelennek meg kommunikációnkban – írta Bartolomeo Rongone, a Bottega Veneta vezérigazgatója egy LinkedIn-bejegyzésben. – Az ünnepi szezonban más olasz műhelyeknek szerettük volna felkínálni a láthatóságot. Ezek a csodálatos alkotók országunk kreativitásának legjavát testesítik meg, és megérdemlik, hogy szerte a világon ismerjék őket.” A divatház, ami a nemrég a közösségi médiából is kivonult, a jövőben rendszeresíteni szeretné ezt a kezdeményezést.
Nézd meg videón, kiket támogat a márka!
Forrás: Grazia Fotó: Getty Images