Ebből az alapelményből született az Iconspeak márka. A pólót három fiú találta ki, akik 40 ikont terveztek azzal a céllal, hogy a modern utazó biztosan ne kerülhessen kommunikációs zsákutcába. Az ötletet egyébként egy 2013-as vietnami motoros túra adta a 3 ötletgazdának, akik miután lerobbant járművel egy aprócska faluba kerültek, ahol senki sem beszélt angolul vagy franciául. Végül a szituációt papírra rajzolt nemzetközi szimbólumokon keresztül sikerült tisztázni.
Az ötletes megoldásból mára már egy világsajtót körbejárt márka lett, mely rengeteg grafikai mintával és ruhadarabbal segít eligazodni a világutazóknak. A pólók mellett telefontok, hátizsák vagy éppen leggings formájában is magunkon vihetjük a kommunikációt segítő szimbólumszótárat.
A problémát mondjuk akár egy toll és papír vagy a Google Translate is megoldhatja, de a biztonság kedvéért, ha eldugott, térerő nélküli helyekre utazunk, simán el tudjuk képzelni, hogy ezzel a pólóval kommunikáljunk!
Külön dicséret, hogy a a fiúknak még egy Magyarország posztjuk is van az Instagramon: „Beszéltek magyarul? Az Ikon(speak) beszél!”