Megjelent a júniusi Marie Claire + Marie Claire Travel

2019. május 09.
A címlapról örök kedvencünk, a titokzatos és elbűvölő mosolyú Julia Roberts néz ránk, aki a vele készült interjúban mesél a karrierjéről és a családjáról, de azt is elmagyarázza nekünk, miért gondolja azt, hogy a boldogság elhatározás kérdése.

Nemzetközi fotósorozattal és mindannyiunkat érintő kérdéssel indítjuk a lapot: hogyan lehet úgy élelmezni a világot, hogy közben a Földet ne károsítjuk. A képeken olyan kistermelők láthatók Amerikától Szlovákiáig, akik fenntartható gazdálkodási módszerekkel dolgoznak.

Eke Angéla Junior Príma-díjas színésznővel állandó szerzőnk, Köves Gáborral ült le kávézni. Többek között a gyökértelenség, a bábozás és a nyilvánosság előtt zajló magánélet váratlan szépségeiről beszélgettek.

Bemutatunk egy magyar búvármodellt, aki tökéletes összhangban dolgozik együtt búvárfotósával. Közösen örökítik meg a víz alatti világ szépségeit. Természetesen első a biztonság, de a jó fotók érdekében Yvette-nek a kéztartására és a frizurájára is figyelnie kell.

Karmaváltás című cikkünkben egy csodákban is hívő anya mesél indiai útjáról, és találkozásáról egy guruval. Abban a reményben látogatták meg, hogy a férfi majd megváltoztatja a gyógyíthatatlant, és karmaváltással elmulasztja a két gyerek autizmusát.

Interjút készítettünk egy luxuscipő márka tervezőjével és fel is kerestük őt lenyűgöző firenzei palotájában, Párizsban pedig a francia cukrászművészet fiatal üstökösével találkoztunk, akitől tortarecepteket is kaptunk.

A strandszezon előtt bikinik és egyrészesek, strandkiegészítők és hűsítő beautyújdonságok várnak. Szépségoldalainkon a különleges gombák varázserejéről írunk, a gazdag divatszekcióban pedig a neonszíneket és gardróbunk esszenciális alapját, a fehér blúzt ünnepeljük. Irány a nyár!

A Marie Claire júniusi számával együtt megjelent a Marie Claire Travel is

Júniusi számunk vaskos utazási-mellékletet is tartalmaz, amiben úti beszámolók és utazási ajánlatok mellett érdekes programokról, csábító helyekről és meglepő újdonságokról is írunk. Követünk a Bahamákra egy önkéntes munkát vállalt magyar modellt, romantikus sétára indulunk az ékszerdoboz szépségű angliai Bath-ba és helyi dizájnerek termékeit kínáló concept store-okba nézünk be világszerte. Kirándulunk Mádon, biciklizünk a Dunakanyarban, kávézunk Szegeden és számba vesszük az ország legjobb vízparti helyeit „a fine-diningtól a kockás terítőig”. Mesél úti kalandjairól Oszvald Marika, Sárközi Ákos, Szél Dávid, Szűcs Péter, Kajdi Csaba (Cyla), Hosszú Katinka, kedvencünk pedig idén is a novellafüzér, ezúttal Tóth Krisztina, Totth Benedek és Bán Zsófia írt olvasóinknak szép, elgondolkodtató történeteket.