Változatok kortalan nőiességre – ott voltunk a Versace milánói show-ján

2018. szeptember 28.
Kedden jelentették be, hogy a Michael Kors amerikai divatcég úgy 600 milliárd forintnyi összegért megvásárolja a Versacét. Az olasz luxusmárka ebben az átmeneti időszakban mutatta be legújabb kollekcióját a milánói divathéten. Bizonyára a véletlen műve, hogy ezúttal nem a látványra és a közönség elkápráztatására, sokkal inkább a kínálat sokszínűségére fektették a hangsúlyt – mi pedig a márka életének sorsfordító show-ján ott voltunk a közönség soraiban. Exkluzív beszámolónk következik.

Az új kollekció titkáról a fináléban hullik le a lepel: Shalom Harlow, az 1990-es évek szupermodellje istennőként jelenik meg és vonul a kifutón, ragyogóan és büszkén vállalva a korát. Az aranykor, Gianni Versace szoborszerű istennői helyett ugyanakkor egy nyugodt, derűs, mosolygós nőt látunk két lábbal sétálni a földön, virágmintás ruhában, áttetsző fekete csipkeszoknyában. Erő és derű – Harlow a kollekció egyik fontos üzenetét testesíti meg.

56 fotó megtekintése

2019: a márka a medúza jegyében ma több generációhoz szól, mint korábban. Donatellánál a nő feltekert szárú farmerben, feliratos férfidzsekiben, de még bőrkabátban is képes megőrizni a vonzerejét. Szexinek lenni Donatella szerint azt jelenti, hogy szabadon, mások véleményére fütyülve választjuk meg az öltözékünket. Olvasd el beszámolónkat a milánói divathétről!

És a részletek? Uralkodnak a virágmotívumok, az erős neonszínek. A Versace hagyományos, szédítő magas sarkúi mellett edzőcipők, kecses szandálok is felvonulnak, elvégre a húszévesek ilyenben is eljárnak esténként szórakozni. De a márka az időtlen és kortalan nőiességben hisz: a fekete, aszimmetrikus szaténruhák az érettebb nők eleganciájának zálogai.

Szerző: Mario Cossu