Batman magyar tervező kabátjában feszít

2019. január 09. |
Central Médiacsoport Zrt.

Óriási elismerést kapott Földi Petra: igazán ritka, hogy egy fiatal magyar designer márka olyan mértékben részesévé váljon egy amerikai gigaprodukciónak, hogy a főszereplőről le se lehessen venni a Petra által tervezett kabátot.

Földi Petrát és tavaly debütáló márkáját nem kell különösebben bemutatni a Marie Claire-olvasóknak: a Magyar Formatervezési Díjat is nyert darabokról már mi is írtunk és a tervezővel is készítettünk interjút. A Petra által megalkotott darabok 100%-ban kézzel készülnek és nemcsak stílusosak, de maximálisan funkcionálisak is, ráadásul az elérhető legmagasabb színvonalú környezetbarát alapanyagok felhasználásával készülnek.

A PETRA FÖLDI márka webshopjának indítását követően nem sokkal az USA-ban a FOX csatorna bejelentette, hogy a GOTHAM című sorozat egy ötödik, egyben záró évaddal fog bővülni. Az amerikai thriller televíziós sorozat középpontjában egy Batman-eredettörténet áll, amelynek főszereplői az ifjú Bruce Wayne, alias Batman (David Mazouz) és James Gordon detektív (Benjamin McKenzie). Az új, ötödik évad 2019. január 3-án debütált az USA-ban, és hamarosan Európa-szerte is elérhető lesz. A sorozatot a Warner Bros. Television gyártja, és a FOX csatorna mellett Netflixen is elérhető.

A magyar márkát pedig egy megrendelés köti össze az amerikai gigaprodukcióval, ugyanis a show jelmeztervező részlege volt lényegében az egyik első vásárlója a frissen indult webshopnak: szemet vetettek a márka egyik ikonikus darabjára, a fekete LONG ZIPPER COAT esőkabátra. Ezt ráadásul a főszereplő, David Mazouz számára vásároltak meg, aki a fiatalkori Batmant alakítja. A show előzetesei és a beharangozó reklámkampány alapján a kabát gyakorlatilag az ifjú Batman ruhatárának fő darabjává vált, a PETRA FÖLDI design még a sorozat közösségi média felületein is megjelenik. “Az időeltolódás miatt éjjel érkezett a megrendelés: egy ilyen vásárlásra ébredni igazán nem mindennapi élmény! A jelmeztervezövel való gyors levélváltás után elkészült a megrendelt kabát, és a kiküldést követően izgatottan vártuk a forgatások befejeződését. Az első hivatalos kampányképek és az előzetesek, interjúk minden várakozásunkat felülmúlták, és talán még a megrendelésnél is nagyobb örömmel láttuk, hogy milyen mértékben vált a sorozat részévé a mi dizájnunk” – meséli Petra.

Szólj hozzá te is!

Még több Divat