Lassan beköszönt az ősz és a divatmárkák szebbnél-szebb kampányfotókkal örvendeztetnek meg minket: míg Kate Moss az Alexander McQueen modellje volt, addig egy látványos sorozatot készített például a Givenchy is Ariana Grandéval.
A COS 2019-2020-as őszi-téli kollekciójának kampányfotóit nem más, mint a legendás Mark Borthwick fényképezte, aki a 1990-es évek egyik meghatározó fotósaként olyan ikonikus magazinok számára készített képeket, mint az i-D, AnOther, The Face, illetve olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Comme des Garcons, a Maison Margiela és a Yohji Yamamoto.
Az arányokkal való kísérletezés erős, szögletes formákra épülő brutalista hatással párosul a kollekcióban, majd a kampányképek háttere erre válaszol egy ellentéttel: a természet nyugalma, az ősi angol vidék és a nyers, építészeti struktúrák kontrasztként állnak a ruhák ember-alkotta szögletességével.
Kattints a galériára a kedvenc fotóinkért a kampányból!
A márka erős szerkezetű szabásvonalak használatával, de finoman eső anyagokkal körbefont, elnagyolt arányokkal értelmezi újra a tradicionális ruhadarabokat, amelyeket természetes és innovatív textilekkel hoz létre. Lágy kasmírból kötött darabok, strukturált kabátok, finoman szabott gyapjú blézerek és oversized, vajpuha bőrdzsekik formálják a modern gardrób alapját. A kollekciót az ipari szürkék, földszínek és meleg szilva, mély rozsda színek palettája keretezi.
A kontrasztos formák és gazdag textúrák kollekcióját Khadim Sock, Lina Zhang és Giedre Dukauskaite modellek mutatják be.