Csodálatos kollekciót készített a Héria Enamel a második születésnapjára

2020. február 26.
Herdon Erika márkája, a Héria Enamel kézzel készült ékszercsodákat kínál, de kínálata idén ruhadarabokkal is kibővült, amelyek szintén tükrözi a magyar brand szellemiségét. A márka második születésnapjára készült ékszer- és ruhakollekció ezúttal nagyon erős kampányüzenettel is rendelkezik.

Generation No 1.

A márka legújabb kollekcója teljesen különbözik az előzőktől – mind anyaghasználatában, mind pedig abban, hogy ezúttal megjelennek a klasszikus ékszerek mellett egyéb kiegészítők is. Erre utal a kollekció neve is. Az is újdonság, hogy ennek a kollekciónak az óceánvédelem az üzenete, amit a kollekció szín- és formavilága is tükröz.

A Not Just a Label portálon már a nyitólapon is szerepelt a kiemelt kollekciók között. A kollekció darabjai 100%-ban természetes alapanyagból készültek – ahogyan a korábbi kollekciók is.

6 fotó megtekintése

Héria Enamel Composition

A márka most februárban ünnepli a kétéves születésnapját, így mostanra időzítette a termékkínálat kibővítését. Az elmúlt két évben gyakran az a visszajelzés érkezett a vásárlóktól, hogy a fülbevalókon található festett zománc olyan, mint egy festmény, nagyon szerették a színek harmóniáját. Innen jött az ötlet, hogy az egyedi mintákat még nagyobb felületre vigyék fel, mert így még jobban meg lehet mutatni azokat a mintákat, amelyek szabad szemmel sem láthatók. Ráadásul így akár a ruhaminta fülbevaló párját is viselhetjük egy-egy szetten belül. A ruhadarabok egyediek és környezetbarát módon előállított anyagból készülnek.

8 fotó megtekintése

Fotó: Semsei Eszter