Újrahasznosítja régi termékeit a Diesel

2020. március 04.
Fél évente izgalmas kapszulakollekciókkal jelentkezik a márka, a ruhák minden egyes darabja régi, újrahasznosított Diesel termék lesz.

Még a milánói divathéten jelentette be a Diesel alapítója, Renzo Rosso, hogy a brand fél évente egy-egy új „Diesel Upcycling For” kollekcióval jelentkezik majd, és mindig új tervezőt kérnek fel, hogy a Diesel úgynevezett deadstock termékeit újrahasznosítsa. A divatiparban jól ismert kifejezést azokra a vintage ruhákra, kiegészítőkre használják, amik már nem kaphatók az üzletekben, soha nem hordták, soha nem próbálták fel őket.

„Legyen szó farmernadrágról, gombokról, vagy egyéb más termékekről, minden olyan deadstock Diesel darabot felhasználunk ehhez a projekthez, amit csak találunk” – nyilatkozta az első kollekció tervezője, Renzo Rosso fia, Andrea. A tervező számára nem ismeretlen műfaj az újrahasznosítós, saját divatmárkája, a MYAR újrahasznosított termékekkel foglalkozik. Az ötlet lényege, hogy nem lesz szükség új alapanyagok bevonására, létező matériákból dolgoznak majd.

Valamennyi újragondolt Diesel termék egy QR-kódot kap, hogy a termék vásárlója megnézhesse az alapanyagok eredetét. „Célunk, hogy egy olyan felelős üzleti stratégiát alakítsunk ki, ami nemcsak az embert tiszteli, de a természetet is” – mondta a márka alapítója.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Diesel (@diesel) által megosztott bejegyzés, Febr 25., 2020, időpont: 5:33 (PST időzóna szerint)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Diesel (@diesel) által megosztott bejegyzés, Márc 1., 2020, időpont: 5:41 (PST időzóna szerint)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Diesel (@diesel) által megosztott bejegyzés, Febr 29., 2020, időpont: 8:04 (PST időzóna szerint)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Diesel (@diesel) által megosztott bejegyzés, Febr 28., 2020, időpont: 1:59 (PST időzóna szerint)

Forrás: fashionmagazine.com