A koronavírus teljesen átírta az életünket, átalakultak a mindennapok, új problémákkal szembesülünk, és új megoldások után kell néznünk – hiszen a világ nem állt le. Ezt bizonyítja az is, hogy a sanghaji divathetet nem fújták le, helyette gondoltak egy merészet a szervezők, és teljes egészében digitális platformon bonyolították le a bemutatót, amit az Alibaba TMall platformján keresztül valósítottak meg.
Bár a látvány szokatlan volt, hiszen teljesen más hangulatot hozott, mint a hagyományos bemutatók, az új csatorna mégis egy intim miliőt tudott teremteni, a tervezők maguk – a saját stúdiójukban, saját ötleteik mentén – prezentálhatták alkotásaikat, a fontos részleteket közelről is megmutathatták a „kamerának”, sőt arra is volt lehetőség, hogy a tervező válaszoljon a nézők kérdéseire. A digitális bemutató azt is lehetővé tette, hogy a nézők azonnal megvásárolják a ruhákat.
Mutatjuk, hogyan nézett ki az első digitális sanghaji divathét, ahol 30 ország 150 brandjét mutatták be, és ami három óra alatt 2,5 millió nézőt ültetett a képernyők elé.
Tervezők, akiket érdemes követni
Shushu Tong
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Angel Chen
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Feng Chen Wang
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: fashionunited