A DIY, avagy a Do It Yourself műfaja ma már szinte az élet valamennyi szegmensére kihat – karantén idején pedig különösen indokolt, hogy új megoldások után nézzünk. A Valentino divatház is szembesült a problémával, legújabb kampányának divatfotóit ugyanis a vírus teremtette helyzet ellenére is el kell készíteni. Így történhet meg az, hogy olyan hírességek, mint Laura Dern, Naomi Campbell, Christy Turlington, Laetitia Casta, Leon Dame, Adut Akech és Gwyneth Paltrow is vállalta, hogy magára ölti a kollekció egy-egy darabját, hogy aztán a karantén kulisszái mögül, tulajdon otthonában, házastársa/barátja/karanténtársa kamerája előtt pózoljon. Mivel a munkát valamennyien ingyen vállalják, a divatház egymillió eurót adományoz a római Lazzaro Spallanzani kórháznak. Azért esett a római intézményre a választás, mert 1960-ban itt alapította Valentino Garavani a divatházat.
A Valentino tervezője, Pierpaolo Piccioli az Instagramon mutatta be azokat a sztárokat, akiket nemsokára a divatház kampányában láthatunk viszont. Íme:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A koronavírus szinte valamennyi nagy márkát kreatív ötletelésre kényszerített: így fotózták FaceTime-on keresztül Bella Hadidot, így születhetett meg az első virtuális divathét, és így tartották meg zárt ajtók mögött, a kamerák előtt divatbemutatóikat a legnagyobb divatházak.