A műanyagszennyezési küzdelme után egy újabb jó ügyet támogat a brand. A május 29-től június 7-ig tartó kihívásban a márka minden sportolással töltött és mért óra után 1 dollárt adományoz az Egészségügyi Világszervezet (WHO) által létrehozott COVID-19 Alap számára. A cél nem kevesebb, mint egymillió óra.
A kihívástt több aktivitásmérő alkalmazás támogatja, beleértve a Garmin, a Zwift, a Polar, a Suunto és a JoyRun applikációkat, valamint az Adidas saját alkalmazásait, az Adidas Runningot és az Adidas Traininget, amelyek olyan élsportolók által vezetett edzéseknek is otthont adnak majd, mint a Bayern München játékosa, David Alaba, az ultrafutó Sabrina Stanley vagy a Wales rögbisztárja, George North.
Ennek a közösségi kezdeményezésnek az eredménye egy olyan globális online sportesemény-sorozat megszületése, amelyben nemcsak az egymillió óra, de a közös részvétel is számít – tekintet nélkül arra, hogy milyen sporttevékenységről és edzettségi szintről, vagy az adott országban a kijárási korlátozásoknak épp melyik stádiumáról van szó.
Így tudsz a #HOMETEAMHERO kihíváshoz csatlakozni:
- 1. Töltsd le az Adidas Running vagy Adidas Training applikációt, hozz létre egy profilt vagy jelentkezz be meglévő profillal!
- 2. (Választható): Kapcsold össze a Garmin/Polar/Suunto/Zwift accountodat az Adidas Running alkalmazásban használt profiloddal!
- 3. Iratkozz fel a #HOMETEAM Heroes kihívásra május 18-tól!
- 4. Jegyezd fel az aktivitásaidat a globális challenge ablakban május 29. és június 7. között, így az Adidas minden feljegyzett órád után 1 dollárt adományoz a globális egymillió órás keretbe.
- 5. Mérd az aktivitásodat a következő választható sporttevékenységekben: futás, termi edzések (Adidas Training applikáció), séta, biciklizés, erősítő edzések, aerobic, futópados, szobabiciklis edzések, túra, mountain bike, jóga, ellipszis tréner, görkorcsolya, nordic walking, versenybicikli, kerekesszékes edzések, terepfutás, fekvőbicikli, spinning, virtuális futás, gördeszka, futball, kosárlabda, tánc, tenisz, rögbi vagy boksz közben.
Fotó: Getty Images