A Dolce&Gabbana divatház körül nem állt meg az élet, egyrészt új kampányával és Sofia Vergara színésznővel Olaszországot és az újrakezdést ünnepli. Az ikonikus Devotion táskák eladásából befolyt összeg jelentős részét jótékony célra ajánlja fel a divatház, a pénz a milánói Humanitas Egyetemhez kerül, ahol fontos egészségügyi kezdeményezéseket és kutatásokat indítottak.
Másrészt a divatház elindította online, Otthon készül (Fatto in casa) tutorialprojektjét, ami bárki számára elérhető. Az ötletet a karantén szülte: a divatvilág meghatározó szereplői számára is világossá vált, a vírus átrajzolta az emberek életét, szokásait. Milyen válaszokat ad erre a divat? Egyáltalán, van-e még a divatnak létjogosultsága? Persze a jövőt nem lehet előre megjósolni, de a körülményekhez alkalmazkodni kell, fejlődni pedig nagyon is lehet. Ezért is határozott úgy a divatház, hogy május 6-tól a közösségimédia-felületein elérhetők lesznek azok a workshopok, amik a brandről és a tradicionális olasz kézművességről szólnak, és amelyekben a márka alkotói mutatják be mesterségüket. Az eddig megjelent videókat a Facebookon lehet elérni.
Kattints a fotóra a galériához!
Fotók: Dolce&Gabbana