Az elmúlt hónapokban rengeteg változáson esett át a világ azáltal, hogy karanténba kerültünk. A kényszerpihenő ugyanakkor sokak számára egyáltalán nem pihenéssel telt, a divatiparban például nagyon komoly munka zajlott, hiszen ki kellett találni, hogy az egyes brandek hogyan tudják bemutatni újabb kollekcióikat. A feladatban a legnagyobb sztárok is szerepet vállaltak, akik a családtagjaikat is bevonták a munkafolyamatokba – sőt, gyakran a tervezésből is kivették a részüket.
A G. Label júliusi kollekciójához az Instagramon szerelmet valló Gwyneth Paltrow és lánya, Apple álltak modellt, míg a fotókat a színésznő férje, Brad Falchuk lőtte. „Mindkét retró szettet puha vintage farmerből készítettük, ami egy kicsit elasztikus, mégis jól tart. A nadrág a ’90-es éveket, a szoknya a ’70-es éveket idézi – ráadásul időtállók. Magas sarkúval, szandállal, mezítláb, bármivel hordhatók” – nyilatkozta a színésznő.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Miuccia Prada, a Miu Miu tervezője 2020-as kampányát barátai segítségével készítette el, akik a karantén ellenére is rendelkezésre álltak. A szettek egy részét Kate Moss lánya, Lila mutatta be, akit a modell párja, Nikolai von Bismarck fotózott be.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: Fashion Magazine