Stine Goya: a koppenhágai brand játékos, színes, időtálló, feminin és nem utolsó sorban fenntartható összeállításairól híres. A márka nem titkolt célja pedig az, hogy termékeivel olyan eszközt adjon a vásárlók kezébe, amivel ki tudják fejezni személyiségüket, egyéniségüket.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A 2021-es kollekcióra a koronavírus rányomta bélyegét – de csak egy kicsit, ugyanis mindössze a divatbemutatót kellett kicsit újragondolni. A márka kreatívjai leszavazták az élő show-t, helyette a videóműfaj mellett döntöttek. A House of Goya című film a brand felújított irodaépületében készült, a filmben pedig a modellek mellett a márka munkatársai is megjelennek.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A kollekció ezúttal is a játék és az öröm hírnöke, ami izgalmas színekkel (például lime, levendula) és formákkal hív játszani, miközben a fenntarthatóságról sem feledkezik meg. A legújabb kollekció például csak azért lett 50 százalékkal kisebb, mint az előző, hogy kevesebb anyagot kelljen felhasználni. A brand célja, hogy minden évben egyre több fenntartható matériát használjon, de az üzletpolitikája része az is, hogy helyi kézműveseket. alkotókat foglalkoztasson.
Nézd meg a kollekciót videón, és közben a zenét se némítsd le!
Forrás: Vogue