Fiatal amerikai márkával társult az Ermenegildo Zegna

2020. szeptember 29. |

Az Ermenegildo Zegna összeállt a Fear of Goddal, hogy piacra dobják 2020 egyik legjobban várt kollekcióját. Mutatjuk, milyen lett a végeredmény.

A két márka már eddig is meghatározó szereplője volt a férfidivatnak, a közös munkával azonban új fejezetet írtak: hiába két külön út, a két brand megtalálta a közös hangot. A kollekció a bizonyíték rá, hogy egy száztíz éves múlttal rendelkező divatház és egy fiatal amerikai luxusbrand is meg tudja találni a közös nevezőt – aminek egyik feltétele az őszinte és alázatos munka. „A kontraszt harmóniája egy teljesen új nyelvet jelent számunkra – egy olyan nézőpontot, amely egyedülálló módon a mi részünk” – nyilatkozta Jerry Lorenzo, a Fear of God alapítója.

Az Ermenegildo Zegna egy globális férfi luxusbrand, amit fiatal vállalkozóként még 1910-ben alapított Ermenegildo Zegna (1892–1966) az olaszországi Triveróban. Víziója mind a mai napig a brand erős pillére, ő ugyanis vállalkozásában rendre olyan erőforrásokat használt, ami másnak is hasznot hozott; alkalmazottait mindig megbecsülte, ahogy azt a közösséget és környezetet is gondozta, ahonnan a brand naggyá nőhetett. A divatház ma is családi kézben van, azt az alapító unokája vezeti, a brand több mint száz országban van jelen, és a minőségi férfi luxusdivat szimbólumaként tartják számon.

A Fear of God független amerikai luxusmárkát Jerry Lorenzo alapította 2013-ban, Los Angelesben, ami nagyon gyorsan a kortárs minőségi férfidivat keresett brandjévé vált. A legmodernebb alapanyagok mellett előszeretettel használ  tradicionális, kézműves megoldásokat.

A termékeket online a zegna.com és a fearofgod.com oldalakon lehet megvásárolni.

Kattints a fotóra a galériáért!

Fotó: Ermenegildo Zegna

Olvasd el ezt is!

Szólj hozzá te is!

Még több Divat