Lyukas harisnyát dobott piacra a Gucci

2020. november 04. |

Újabb szokatlan ruhaneművel borzolja a kedélyeket a Gucci, piacra dobta a mesterségesen szaggatott harisnyáját.

A pázsittal mesterségesen összepiszkított farmer és a férfiaknak tervezett masnis ruha után egy újabb szokatlan termékkel állt elő a Gucci: piacra dobta azt a 190 dolláros lyukas harisnyát, amit a #rippedinitaly hashtaggel promózott.

A termék egyáltalán nem nyerte el a vásárlók tetszését, a divatiparban watchdog szerepéről híres Instagram-oldal, a Diet Prada például hitetlenkedve tette fel a kérdést: „Annak, aki 190 dollárt fizetett ezért az előre szaggatott Gucci harisnyáért… Normális vagy?” A bejegyzést több száz komment követte, sokan például felajánlották, hogy ezért a pénzért szívesen odaadják saját szakadt harisnyájukat. Olyan kommentelő is akadt, aki megköszönte a Guccinak, hogy a csóró stílusát a luxus szintjére emeli, de természetesen olyan kommentelő is volt, aki bevédte a márkát, mondván, azért az nem semmi, hogy a kötőgépet úgy kellett beprogramozni, hogy a szakadt hatást hűen hozza.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Gracie Opulanza (@gracieopulanza) által megosztott bejegyzés, Okt 29., 2020, időpont: 10:46 (PDT időzóna szerint)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Diet Prada ™ (@diet_prada) által megosztott bejegyzés, Okt 28., 2020, időpont: 12:10 (PDT időzóna szerint)

Forrás: Dailymail 

Olvasd el ezt is!

Gendersemleges Gucci-videóban domborít Harry Styles

Gendersemleges Gucci-videóban domborít Harry Styles

A Gucci Mémoire d'une Odeur illata szépen bearanyozza az őszt a parfümök szerelmeseinek – nőknek, férfiaknak egyaránt. Ráadásul most megérkezett a kampányvideó is, Harry Styles főszereplésével.

Szólj hozzá te is!

Még több Divat