Brad Elterman Los Angeles-i fotós a zenei dokumentarista fotográfia egyik legnagyobb zsenije, aki 16 évesen azzal indította be karrierjét, hogy egy 1974-es koncerten lefotózta Bob Dylant, majd elkezdte árulni a képet. Innentől kezdve nem volt megállás, kamerájával és vakujával felfegyverkezve a tinédzser fotósnak sikerült beférkőznie a ’70-es évek rock ‘n’ roll világába, hogy aztán nyers és spontán képeivel bevezesse a nézőt a zeneipar legnagyobb karaktereinek őszinte pillanataiba, és megmutassa a kor ártatlan, kevésbé öntudatos arcát.
A fanzin rajongói
A 64 éves fotós munkáit 2014 óta kis példányszámú fanzin kiadványokban mutatja be, és mivel a Gucci kreatív igazgatója, Alessandro Michele rajong a fanzin műfajáért, úgy döntött, felkéri a fotóst, hogy együtt dolgozzák ki a Gucci Valentin-kampányát. (A magyar fanzin név az angol fanzine kifejezésből ered, amely a fan és magazine kifejezések összevonása. Régen a fanzin olyan nem hivatalos, papíralapú kiadvány volt, amelyet legtöbbször valamilyen kulturális jelenség rajongói készítettek, hogy az azonos érdeklődési körrel rendelkező társaikkal megosszák ismereteiket, gondolataikat, benyomásaikat az adott témáról. Az internet terjedésével a fanzin műfaja visszaszorult).
A Gucci Love, Love & Love zine anyagot Los Angeles-ben fotózták be, aminek nemcsak a főszereplői, de a kiegészítői is a vidámságról és a szerelemről mesélnek. A kollekció főszereplője a szívmotívum, ami újra és újra felbukkan az ékszereken és a kiegészítőkön. A Valentin-napi fanzine online ITT érhető el.
Kattints a fotóra a galériáért!
Forrás: Gucci