A sztárt – eredeti nevén Abel Makkonen Tesfaye-t – Matthew M. Williams, a tetovált amerikai dizájner, a Givenchy divatház kreatív igazgatója öltöztette, és egyben gondoskodott róla, hogy a 69 éves francia divatház történetébe egy új fejezetet írjon. „Abelnek és a csapatának határozott elképzelése volt arról, hogy az öltöny hogyan nézzen ki” – nyilatkozta Williams, és hozzátette, míg a kifutón a saját elképzeléseit keltheti életre egy tervező, egy zenész esetében másról van szó, a szettnek a sztár karakterét, stílusát kell támogatnia, hangsúlyoznia, vagyis törekedni kell valamiféle egyensúlyra. – Néhány telefonbeszélgetés után hamar megegyeztünk, hogy megalkotjuk az ő ‘70-es évekbeli Givenchy-változatát” – tette hozzá a tervező.
Az öltöny felső részére több ezer rubinszínű kristály került, amit négy magasan képzett kézműves varrt a matériára úgy, hogy minden egyes kőnél ügyeltek a megfelelő pozícióra, hogy a színpadi reflektorok fényei tökéletes szögben verődhessenek vissza azokról. A látványos felsőrészhez kétszínű cipőt, keskeny nyakkendőt és egy karakteres övet terveztek. Az öltöny elkészítése 250 munkaórába került, amit a karanténhelyzet sem könnyített meg. – Normál körülmények között én és a csapatom össze-vissza utaztunk volna, hogy megbeszéléseken és próbákon vegyünk részt, de alkalmazkodnunk kellett a jelenlegi helyzethez, és mindent Zoomon keresztül intéztünk, az utolsó hónapokban pedig szinte szünet nélkül vonalban voltunk, hogy minden tökéletes legyen” – emlékezett vissza a tervező, aki az újra színészi babérokra törő Lady Gaga és Kanye West kreatív igazgatója is volt, majd megalapította saját márkáját, az Alyxet, hogy aztán a Givenchy igazgatói székében köthessen ki. A tervező büszke, hogy elődei után ő is kaphatott egy Super Bowl-felkérést, alkotása pedig bekerülhet a divatház Hall of Fame-jébe. (2004-ben Janet Jackson Super Bowl-szettjét Alexander McQueen tervezte, míg 2011-ben Madonna színpadi kosztümjét Riccardo Tisci valósította meg.)
Forrás: Vogue Fotó: Getty Images