A Dmy by Dmy márka különlegessége, hogy termékei úgy lettek felkapottak, hogy az áruk nem csillagászati, 170 eurónál egyik sem kerül többe. A márka kínálatában fellelhető darabok egytől egyig klasszikusok, nem akarnak feltűnést kelteni, sokkal inkább nosztalgiázni, és mintegy megkoronázni a szetteket.
A fiatal márkát a történész szakos Demi Yip alapította 2018-ban. Mindenféle tervezői szaktudás – és kapcsolati tőke – nélkül vágott bele álma megvalósításába, egy menő retró napszemüvegmárka felépítésébe. Az alapító olyan darabokban gondolkodott, amik kedvenc kiegészítőkké válnak, amik nemcsak napszemüvegek, de ékszerek is egyszerre. A márka bevezetésekor az új hajszínt villantó Bella Hadid volt az első híresség, aki felvette a szemüveget, ez pedig valóságos dominóhatással bírt, őt ugyanis olyan hírességek követték, mint Irina Shayk, Sofia Richie, Hailey Bieber, Kendall Jenner, Priyanka Chopra, Gigi Hadid vagy épp Kourtney Kardashian.
Priyanka Chopra a brand Valentina napszemüvegében
Irina Shayk a márka Olsen nevű napszemüvegében
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: Vogue Fotó: Getty Images