Our time has come nevet kapta – a mellrákkal küzdő nőknek sportmelltartót tervező – Stella McCartney legutóbbi kollekciója, amihez egy izgalmas kampány is készült: állatok építik újjá Londont, szabadon élnek az emberek között, miközben fenntartható luxusdarabokat viselnek. A dinamikus kollekció nyolcvan százalékban környezetbarát anyagokból készült, vagyis ez a márka eddigi leginkább fenntartható kollekciója.
„Bár ez a kampány könnyed, én mégis egy komoly kérdéssel akartam foglalkozni: a szőrme használatának megszüntetésével – nyilatkozta a tervező. – Akár itt, az Egyesült Királyságban értékesítik, akár globálisan használják, a barbárság nem ismer határokat, mindez kulcsfontosságú kérdés életem azon küldetéséhez, hogy lelkiismeretet vigyek a divatiparba.” Az Adidasszal is együttműködő Stella McCartney termékeiben 2001 óta nem használ bőrt, tollat vagy szőrmét.
Forrás: Fashion United Fotó: Stella McCartney